دو بازیگر دوست داشتنی سریال واکینگ دد با هم عهد بستند! + عکس
ریک و دریل هر دو از بازیگران بسیار محبوب سریال مردگان متحرک هستند که همه دوست دارند تا قسمت آخر در سریال حضور داشته باشند

ریک و دریل سریال را ترک نمی کنند

مردگان متحرک یک مجموعه تلویزیونی درام، ترسناک ساختهٔ فرانک دارابونت است. دو تا از محبوب ترین بازیگران این سریال اندرو لینکولن در نقش ریک و دومی نورمن ریداس در نقش دریل هستند.
اندور لینکولن بازیگر محبوب نقش ریک به خاطر اینکه بازی در سریال واکینگ دد را ترک نکند وقتی به اون فیلمی پیشنهاد دادند آنرا رد کرد. انها در حال ساخت فصل نه سریال هستند که 7 اکتبر آماده می شود. یکی از خبرهای نگران کننده برای طرفداران سریال بیرون رفتن ریک و همچنین بازیگر دریل دیکسون از سریال است.

بیشتر بدانید : عکس های جالب و دیدنی از پشت صحنه سریال مردگان متحرک (Walking Dead)


ریک,دریل,مردگان متحرک,زامبی,واکینگ دد


بیشتر بدانید : اولین عکس های منتشر شده از فصل 9 سریال مرده های متحرک (واکینگ دد)

اما نورمن ریداس بازیگر دوست داشتنی نقش دریل در حالیکه کنار اندرو لینکولن بازیگر نقش ریک نشسته بود اعتراف کرد : که آنها برنامه ریزی کرده اند که دو تایی با هم از این سریال خارج بشوند. یکی از مخرب ترین خبرها برای طرفدارای سریال واکینگ دد ترک کردن یکی از این دو بازیگر است.
اما بیشتر گمان می رود دریل دیکسون بر عهدش نایستد؛ چراکه او هنوز به خاطر فوت کردن بهترین دوستش روی صحنه عذادار است. او در مورد دوستش می گوید: او اولین کسی بود که من صبح ها می دیدم. به محض اینکه در تنگنا قرار می گیرد فورا از داخل ماشین به من زنگ میزد. ما تمام مدت با هم حرف می زدیم و وعده عصرانه می خوردیم. تمام اینها را در یک تریلر انجام دادیم. ما برای همیشه این تریلر را با هم شریک شدیم.
ریداس یا دریل دیکسون در مورد دوست و همبازی اش ریک چنین می گوید: او بازیگر باسابقه ما سر صحنه فیلم برداری بود. او همیشه در ذهن ما  می ماند.او به من کمک کرد بهترین دوست، بازیگر و پدر بشوم. ریک تاثیر خیلی زیادی روی من گذاشت. او یک شخص خیلی خیلی مهم برای من است.
اگرچه ریداس از دیدن رفتن لینکولن متاسف می شود. او آرزوی بازیگر برای بازگشت به انگلستان و رفتن پیش خانواده اش را درک می کند. چونکه لینکولن دو دختر ویک همسر زیبا آنجا دارد.
فصل  هشتم سریال واکینگ دد نوامبر سال2018 پخش می شود.


بیشتر بدانید : کدام بازیگر سریال مردگان متحرک «واکینگ دد» از رفتن «ریک گریمز» می ترسد؟! + عکس

بیشتر بدانید : خبر خوش برای طرفداران واکینگ دد /عروسی در راه است!! + عکس

بیشتر بدانید : بازیگر نقش «ریک» واکینگ دد با سریال خداحافظی می کند؟!

بیشتر بدانید : وقتی بازیگر سرشناس تحمل ندارد که پسرش در فیلم بمیرد

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ