واکنش شدید و عصبانیت بازیگر هالیوود به قتل دختر 18 ساله + عکس
 آن هاتاوی نسبت به قتل دختر سیاه پوست واکنش تندی نشان داد و پستی در این رابطه در اینستاگرام منتشر کرد

پست تند اینستاگرامی آن هاتاوی در ارتباط با قتل دختر سیاه پوست

آن هاتاوی « Anne Hathaway» روز چهارشنبه در اینستاگرامش پستی را به نیا ویلسون دختر 18 ساله ای که روز یکشنبه به قتل رسید اختصاص داد.
این دختر سیاه پوست روز 22 جولای وقتی در ایستگاه قطار در سن دیه گو، کالیفرنیا ایستاده بود توسط یک مرد سفید پوست مورد حمله قرار گرفت و با ضربات چاقو به طرز فجیعی به قتل رسید.
آن هاتاوی یک عکس از این دختر درحالیکه لبخند به لب دارد را همراه با یک  پست طولانی در ایسنتاگرام خود گذاشت. این بازیگر ادعا می کند که فالوورهایش خواسته اند دیگر هشتگ اضافه نکند، اما او انسانیت را در درجه اول اهمیت قرار می دهد.

بیشتر بدانید : چرا آن هاتاوی در 20 سالگی نقش زن 50 ساله را بازی کرده است؟

Anne Hathaway,آن هاتاوی,قتل,اینستاگرام,سیاه پوست
عکس اینستاگرام آن هاتاوی

او گفت:  قاتل نیا ویلسون به راحتی دختری را به قتل رساند و حال مهر سکوت به لب زده و تابحال پاسخی در این مورد نداده. این یک هشتگ نیست. این زنی سیاه پوست است که توسط مردی سفید پوست بی رحمانه به قتل رسیده است.

او در این پست به برتری سفیدپوستان نسبت به سیاه پوستان اشاره کرد و گفت این مردم همیشه با ترس و خشونت از سمت سفیدپوستان مواجه شده اند. سفیدپوستانی مثل من مثل شما، باید به این ناعدالتی پایان بدهیم. این ناعدالتی که نسل ها قبل بوده و هنوز در این جامعه مدرن دیده می شود. آنها باید همان حقوقی را داشته باشند که ما داریم.
آنا هاتاوی در ادامه نوشت: ما سفیدپوستان باید از خودمان بپرسیم که واقعا چقدر درستکاریم.
این مرد قاتل 27 ساله هم اکنون در بازداشت است و در مورد انگیزه های خود حرفی نزده است.

این دختر جوان 18 ساله با هزاران آرزو در ایستگاه با خواهر بزرگ ترش لطیفه ویلسون ایستاده بود، که «جان کاول» John Cowell 27 ساله به سمت انها آمد. «کارلوس روجاس» (Carlos Rojas) رئیس پلیس آن ایستگاه  اظهار داشت که کاول مرد سفید پوستی بود که چاقوی خود را درآورده و شروع به ضربه زدن به هر دو نفرشان کرد. لطیفه خواهر بزرگ تر هم زخمی شد، اما به بیمارستان فرستاده شد و بعدا مرخص شد. ولی خواهر کوچک تر نتوانست جان سالم به در برد.
مردم که تحت تاثیر مرگ ناراحت کننده این دختر جوان قرار گرفتند به یاد او پوسترهایی را با تصاویرش در قسمت های مختلف شهر و در ایستگاهی که به قتل رسید چسباندند.
افراد زیادی هم از آن هاتاوی که بی رحمی و نژاد پرستی سفیدپوستان نسبت به سیاه پوستان را مورد حمله قرار داده حمایت کردند. سلبریتی های خیلی کمی در مورد کشته شدن نیا ویلسون واکنش نشان دادند. تریسی الیس راس و ریس ویتراسپون از دیگر چهره هایی بودند که نظرات خود را در این مورد به اشتراک گذشته و برای نیا دعا کردند.

بیشتر بدانید : وقتی «هاتاوی» با اسکارش تنها می‌ماند! + عکس

بیشتر بدانید : «آنا هاتاوی» بالاخره بعد از گرفتن جایزه گریه نکرد! + تصاویر

بیشتر بدانید : در پیاده روی مشاهیر هالیوود چه کسانی ستاره دار خواهند شد؟/از کیت وینسلت تا آنه هاتاوی

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ