بازیگر نقش «ریک» واکینگ دد با سریال خداحافظی می کند؟!
اندرو لینکلن بازیگر نقش ریک سریال «واکینگ دد» به هوادارانش گفت که به دلیل پاره ای مشکلات از فصل 9 دیگر کنار بقیه نخواهد بود

اندرو لینکلن بازیگر نقش ریک از دلیل انصرافش از سریال واکینگ دد گفت

نمایشگاه کامیک کان سن دیه گو برای طرفداران سریال واکینگ دد با یک اتفاق ناراحت کننده همراه بود
چراکه اندرو لینکلن (ریک گرایمز) بازیگر محبوب سریال واکینگ دد به مردمی که  در Hall H جمع شده بودند اعلام کرد که قصد دارد همزمان با شروع فصل 9 ( که از  7 اکتبر پخش می شود) از سریال کناره گیری کند. لینکلن همچنین به رادیو EW امد و در مورد این کناره گیری گفت: اجازه بدهید برایتان قضیه را روشن کنم، بله این آخرین حضور من در این سریال است.

بیشتر بدانید : دو بازیگر دوست داشتنی سریال واکینگ دد با هم عهد بستند! + عکس


اندرو لینکلن همچنین در مورد بازی در اپیزود نهایی صحبت کرد: تمام کردن فیلم در نهایت مثل نفس کشیدن هوای آزاد بود و مخصوصا در قسمت آخر بسیار راضی کننده بود.
و اما در مورد دلیل ترک کردن این بزرک ترین سریال تلویزیونی، دلیل آن بسیار ساده است: خانواده   
لینکلن انگلیس زندگی می کند و ساخت سریال واکینگ دد حدود نیمی از سال در ایالت جورجیا انجام می شد و همین باعث دوری اندرو از همسر و فرزندانش در دوره های طولانی مدت شده بود.
بازیگر نقش ریک ادامه داد: من دو فرزند کوچک دارم و در کشور دیگری زندگی می کنم و آنها هرچه بزرگ تر بشوند راحت نمی شود بغلشان کرد. قضیه به همین سادگی است، زمان این رسیده به خانه بروم.

بازیگر ریک گرایمز کمی هم در مورد فصل 9 سریال واکینگ دد صحبت کرد: در این فصل شاهد یک جهش زمانی قبل از رفتن  هستیم. منابع برای بازمانده ها کم شده و ترس و وحشت بینشان افتاده است. جهان در حال زوال و نابودی است. غذا نایاب شده است، هیل تاپ منبع اصلی غذا و ارتباطات آدمها  در حال فروپاشی است، ما هیچ گاز و سوختی نداریم. پس فشارهای بیشماری در گروه وجود خواهد داشت. با رفتن ریک این مشکلات و ضعف های گروه هم شدت می گیرد.
مرگ شخصیت‌های اصلی «مردگان متحرک» در فصول مختلف سریال به یکی از غافلگیری‌ها و البته جذابیت‌های آن بدل شده است، اما گاهی این جدایی به مذاق هواداران خوش نمی‌آید و با اعتراضاتی مواجه می‌شود که مرگ بازیگر نقش «گلن» و بازیگر نقش «کارل» از جمله آن‌هاست.
«آنجلا کنگ» (Angela Kang) تهیه کننده سریال واکینگ دد درباره‌ی ریک گفت: «نمی‌خواهم قصه را لو دهم، ولی می‌توانم این اطمینان را به شما بدهم که قصه‌ خوبی برای ریک در نظر گرفته‌ایم. ریک در همه حال به آینده فکر می‌کند و اینکه چه کاری برای ساخت و بهبود آن باید انجام دهد.»


بیشتر بدانید : کدام بازیگر سریال مردگان متحرک «واکینگ دد» از رفتن «ریک گریمز» می ترسد؟! + عکس

  بیشتر بدانید : عکس های جالب و دیدنی از پشت صحنه سریال مردگان متحرک (Walking Dead)

  بیشتر بدانید : وقتی بازیگر سرشناس تحمل ندارد که پسرش در فیلم بمیرد

بیشتر بدانید : اولین عکس های منتشر شده از فصل 9 سریال مرده های متحرک (واکینگ دد)



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ