شوخی جنجالی منوچهر هادی با وضعیت اقتصادی مردم و بازتاب آن + فیلم
 منوچهر هادی و جمعی از هنرمندان کلیپ طنزی از بحران وضعیت اقتصادی مردم منتشر نمودند که بازتاب گسترده ایی درپی داشت

منوچهر هادی: چطور می‌توانم درد مردم را انعکاس بدهم ولی آنرا درک نکنم

در حالی که این روزها هر کدام از ستاره ها و چهره های معروف به شیوه خودشان به وضعیت اقتصادی واکنش نشان می دهند و با مردم همدردی می کنند، عوامل سریال دلدادگان با انتشار این ویدئوی طنز از شرایط سخت امروز گفتند. در این ویدئو ملیکا شریفی نیا و عوامل سریال پاهای بی قرار شوخی های خارج از قاعده ای با وضعیت اقتصادی مردم کرده اند، که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است. ویدئویی که خیلی از کاربران آن را توهین آمیز قلمداد کرده و از آن انتقاد کرده اند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده را مشاهده می نمایید:

منوچهر هادی در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت:
"در ارتباط با کلیپ پخش شده در فضای مجازی و ماهواره. قصد توضیح دادن نداشتم چون کارهای مهمتری در زندگی دارم که اولویتم رسیدگی به آنهاست تااینکه عده ای اندک انسان فرهیخته و با ادب که اشتباه متوجه آن کلیپ شده اند و در کمال تعجب تحلیل درستی نداشتند با احترام از من توضیح خواستند. اما توضیح :

این کلیپ زمانی ضبط شده که دلار به مبلغ ۴۵۰۰ تومان رسیده بود یعنی فروردین ماه ربطی به زمان حال ندارد. نکته دیگر اینکه این کلیپ طنز کاملا اعتراضی است و طرف من و همکارانم در پشت صحنه دلدادگان دقیقا و مشخصا مسولین بی درایت و بی کفایتی هستند که مسبب اصلی این گرانی و بی ثباتی در کشور هستند.

چطور می‌شود برداشت کرد که ما مردم را به سخره گرفتیم در صورتی که ما خود مردمیم.؟ چطور می‌شود از این گرانی و شرایط دشوار مردم خوشحال بود که ما خود گرفتار همین شرایطیم.؟ چطور من می‌توانم درد مردم را انعکاس بدهم ولی آنرا درک نکنم.؟ چطور فیلم‌های من بالاترین فروش را در گیشه داشته که البته سود آن متعلق به تهیه کننده است و بالاترین رضایتمندی را از همین مردم گرفته و دل دردمندشانرا التیام داده و برای ساعاتی خوشحالشان کرده ولی بنده آنها را به سخره گرفتم. چطور می‌شود؟

کسانی که مرا نقد و قضاوت کردند دو دسته اند. اولین آنها با احترام کامنت گذاشتند و توضیح خواستند این هم توضیح با احترام متقابل. گروه دوم کسانی که معلوم الحالند و دور از ادب و احترام. که این را گویش و ادبیاتشان نشان می‌دهد. آنها را می بخشم ولی فراموش نمیکنم که چطور بی رحمانه قضاوتم کردند. برایشان ادب و احترام آرزو میکنم.

منوچهرهادی دوستدار مردم فهیم و زجر کشیده در شرایط بد اقتصادی و منتقد دولت و مسولین بی لیاقتی که باعث این شرایط و اوضاع بد هستند."

در ادامه پست منتشر شده در صفحه منوچهر هادی را مشاهده می نمایید:

منوچهر هادی,شوخی منوچهر هادی,توهین منوچهر هادی,طنز منوچهر هادی,واکنش منوچهر هادی به وضعیت اقتصادی
پست منتشر شده در صفحه ی شخصی منوچهر هادی


پاسخ منوچهر هادی به مخالفان، در برنامه حالا خورشید

منوچهر هادی که مهمان برنامه حالا خورشید بود درباره کلیپ جنجالی در پشت صحنه «دلدادگان» و برداشت‌های نادرست از آن حرف زد و توضیحاتی در این مورد ارائه داد.

در ادامه ویدئوی مربوط به صحبت های منوچهر هادی در برنامه حالا خورشید را مشاهده نمایید:


رضا رشید پور نیز در صفحه اینستاگرام حالا خورشید بخشی از صحبت های منوچهر هادی را منتشر نمود. در ادامه پست منتشر شده در اینستاگرام حالا خورشید را مشاهده  می نمایید:


منوچهر هادی,واکنش رضا رشیدپور,واکنش حالا خورشید,توهین منوچهرهادی,شوخی منوچهر هادی,واکنش رشیدپور به منوچهر هادی
پست رضا رشیدپور در صفحه ی اینستاگرام حالا خورشید

 

بیشتر بدانید : واکنش ملیکا شریفی نیا به ویدئوی پرحاشیه اش + فیلم



 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir/صفحه شخصی منوچهر هادی/صفحه اینستاگرام حالا خورشید