مدونا از دست ترامپ فرار کرد و به پرتغال نقل مکان کرد! + عکس
مدونا خواننده 60 ساله به مجله ووگ گفت که برای فرار از  دونالد ترامپ به پرتغال رفته است

دلیل مهاجرت مدونا به پرتغال از زبان خودش

مدونا در جدیدترین مصاحبه ای که انجام داده اعلام کرد خانواده اش را از منهتن به پرتغال برده تا از دست دونالد ترامپ فرار کند! او گفته یکی از انگیزه هایش برای ترک آمریکا ترامپ بوده است.
این خواننده با مجله ایتالیایی ووگ صحبت کرده در مورد نقل مکان گفته که انگیزه او برای مهاجرت دونالد ترامپ بوده؛ این روزها روزهای خوبی برای آمریکا نیست. من هم فکر کردم که نیاز به تغییر دارم و بهترین راه خروج دوره ای از آمریکا است.


بیشتر بدانید : خاطرات تلخ مدونا از تجاوز و چاقو کشی و جایگاه یک خواننده زن در جهان+ فیلم


مدونا,دونالد ترامپ
مدونا و دونالد ترامپ


مدونا,پسرش دیوید,عکس
مدونا و پسرش دیوید



دلیل دیگری که مدونا به اروپا نقل مکان کرد کمک کردن به پسر بزرگ ترش دیوید برای وارد شدن به ورزش فوتبال است. مدونا توضیح داد: من دنبال این بودم که دیوید را به بهترین آکادمی و نزد بهترین مربی ها بفرستم، اما سطح فوتبال آمریکا نسبت به بقیه کشورها پایین است.
این خواننده موفق که به زودی  در  16 آگوست 60 ساله می شود به عنوان یک مادر فوتبالی گفت دیگر یک زندگی نرمال ندارد.

عکس,اینستاگرام,مدونا
عکس اینستاگرام مدونا


عکس اینستاگرام مدونا
عکس اینستاگرام مدونا



این مادر فوتبالی اضافه کرد در این شرایط دیگر یک زندگی ثابتی ندارید، چون همه چیز هفته به هفته تغییر کرده و بازی های فوتبال نیز هر هفته تغییر می کند و گاهی در شهرهای متفاوتی برگزار می شود.
خواننده اهنگ Material Girl گفت که برایش مهم نیست که دیوید کریستین رونالدو بعدی نباشد، او فقط می خواهد فرزندانش انسان های خوبی باشند.
افراد زیادی به من می گویند تو باید واقعا بخواهی پسرت یک فوتبالیست موفق شود؛ دختر بزرگت Lourdes  رقصنده خوبی شود، روکو هم نقاش شود. اما من همیشه می گویم فقط می خواهم آنها عاشق، مهربان و انسان هایی مسئولین پذیر باشند. این تمام چیزی است که می خواهم.


بیشتر بدانید : کتاب کمدی زندگی مدونا منتشر شد (+عکس)

بیشتر بدانید : تماشاگران کنسرت مدونا او را هو کردند!


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ