بازیگر سریال لاست که حاضر نشد لباس هایش را سر صحنه درآورد!!
اوانجلین لی لی بازیگر سریال لاست در مورد سختی ها و خاطرات سریال پربیننده لاست صحبت می کند

اوانجلین لی لی بازیگر نقش به یادماندنی کیت در سریال لاست

اوانجلین لی لی بازیگری است که به واسطه نقش به یادماندنی اش در سریال لاست به شهرت رسید.
این بازیگر 38 ساله که تابستان امسال می توانید او را در فیلم Ant-Man and the Wasp ببینید، جدیدا در ماحبه ای در مورد بازی در نقش کیت اوستن در مجموعه تلویزیونی لاست که از شبکه ABC پخش می شد صحبت هایی کرده است.

اوانجلین لی لی, سریال لاست
اوانجلین لی لی سر صحنه سریال لاست



بیشتر بدانید : 10 راز بزرگ سریال لاست که باید جوابشان را بفهیم!!

لیلی  عنوان کرد: زمانی که فیلمبرداری سریال لاست شروع شد من فرد تازه واردی بودم که می خواست استعدادش را نشان دهد، گاهی اوقات احساس می کردم توانایی دفاع از خودم را ندارم و همین باعث شد در برخی صحنه ها کارهایی انجام دهم که اصلا راحت نبودم.
اوانجلین لی لی که فیلم جدیدش تابستان امسال اکران می شود در مورد دوران شروع کاری اش در سریال لاست صحبت کرد.

اوانجلین لی لی,سریال لاست
اوانجلین لی لی سر صحنه سریال لاست


اونجلین گفت که در فصل 3 سریال قرار بود صحنه ای را بازی کند که باید در آن صحنه برهنه می شد، من اصلا دلم نمی خواست این کار را بکنم اما متوجه شدم انتخاب دیگری ندارم. لی لی  اضافه کرد: بعد از تمام شدن آن صحنه من گریه کردم، چونکه مجبور شدم کار سخت و وحشتناکی را انجام دهم که باب میلم نبود.
این بازیگر 38 ساله خاطر نشان کرد: این اتفاق فقط یک بار نبود. در فصل 4 دوباره باید در یکی از صحنه ها لباس هایم را در می آوردم و به شدت احساس کردم دوباره اوضاع از کنترل من خارج شده است و نمی توانم کاری بکنم. پس بهشان گفتم دوباره این کار را نمی کنم، شما هرچه می خواهید بنویسید. من دیگر این کار را نمی کنم و دوباره سر صحنه لباس هایم را در نمی آورم و این کار را هم نکردم.

اوانجلین لی لی, Ant-Man and the Wasp
اوانجلین لی لی در فیلم Ant-Man and the Wasp


جی جی آبرامز و دمون لیندلوف صحبت های این بازیگر را تایید کرده و گفتند بعد از صحبت های  اوانجلین لی لی از او عذر خواهی کردند. آنها گفتند که تابحال هیچ برخورد بد و ناراحت کننده ای تا بحال با هم نداشتند، اما به خاطر ناراحتی یک بازیگر به شدت متاثر شدند. چراکه هیج فردی نباید در حین کار احساس ناامنی کند.

لی لی در این مصاحبه در مورد  تلاش برای به تصویر کشیدن شخصیتش در نقش زنی قوی نیز صحبت کرد، او می خواست که بیشتر روی توانایی و قدرت زنانه اش کار می کرد، اما تمرکز فیلم بیشتر بر روی زندگی عاشقانه و مثلث عشقی او با متیو فاکس و ساویر بود.
من احساس می کردم کیت مثل شخصیت خود من، داستان، سفررر   و برنامه های خودش را دارد تا از بین مردهای جزیره یکی را انتخاب کند و این من را خشمگین می کرد... لی لی اعتراف کردبعد از خواندن فیلم نامه آن را گوشه اتاق پرت کرده، چونکه از کم کردن استقلال نقش کیت در سریال و حتی کوتاه کردن داستان مربوط به بازی او ناامید شده بود.



بیشتر بدانید : 10 بازیگر محبوب و پرطرفدار سریال لاست!! (+عکس)



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ