بازیگر مشهور سریال «بازی تاج و تخت» همسر الناز شاکردوست می شود!!
فیلمبرداری فیلم «ماجرای نیمروز 2» با بازی الناز شاکر دوست در کنار الفی الن، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» از ۲ هفته قبل آغاز شده است

الناز شاکردوست و الفی الن در فیلم «ماجرای نیمروز 2»

فیلمبرداری فیلم «ماجرای نیمروز 2» با بازی الناز شاکر دوست در کنار الفی الن، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در سکوت خبری آغاز شده است. الناز شاکردوست در این فیلم نقش یک نیروی امنیتی ام آی ۶ را بازی می کند که در زمان جنگ تحمیلی در ایران نفوذ کرده است. اما نکته جالب این خبر غیر رسمی، به حضور الفی الن بازیگر سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» باز می‌گردد. فیلم در زمان جنگ ایران و عراق می گذرد و طبق شنیده ها بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» الفی آلن، نقش سفیر انگلیس در عراق را ایفا می کند که بازی در نقش همسر الناز شاکر دوست را نیز به عهده دارد. الفی الن بازیگر مشهوری است که در پروژه های بسیار مشهوری حضور داشته است.

احمد مهرانفر و بهروز شعیبی نیز به زودی جلوی دوربین محمدحسین مهدویان خواهند رفت.

«ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی با داستانی تاریخی درباره برخورد با گروهک منافقین در دهه ۶۰، ‌در سال ۹۵ تولید و اکران شد. قسمت دوم این فیلم سینمایی این روزها مرحله فیلمبرداری را سپری می‌کند.

تاکنون هیچ یک از عوامل «ماجرای نیمروز: رد خون» نسبت به این خبر واکنش نشان ندادند و در صفحه اینستاگرام الفی الن هم هیچ پستی در مورد حضور او در ایران منتشر نشده است.
 

بیشتر بدانید : با شخصیت‎های سریال بازی تاج و تخت آشنا شوید!

بیشتر بدانید : پیروی پوستر فیلم ماجرای نیمروز از پوستر یک فیلم وسترن امریکایی! + عکس

بیشتر بدانید : گریم خاص احمد مهران فر در فیلم ماجرای نیمروز

بیشتر بدانید : بازیگران بدشانسی که بازی در سریال بازی تاج و تخت را رد کردند! + عکس


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : ion.ir/borna.news