واکنش الهام چرخنده به ادعای جنجالی خواهران منصوریان + عکس
الهام چرخنده با انتشار پستی در اینستاگرام خود به ادعای خواهران منصوریان مبنی بر پیشنهاد میلیونی الهام چرخنده به آن ها به شرط چادری شدنشان، واکنش نشان داد

الهام چرخنده: بنده مگر که بودم در آن دوره که بتوانم چنین پیشنهادهایی بدهم

خبری از خواهران منصوریان و الهام چرخنده در فضای مجازی دست به دست می چرخید که بازتاب گسترده ای در پی داشت. ماجرا از این قرار بود که خواهران منصوریان در مصاحبه با یکی از رسانه ها مدعی شدند، الهام چرخنده به آنها گفته اگر چادری بشوند، به آنها پول، ماشین و ... می دهد.

حال الهام چرخنده در فضای مجازی متنی را منتشر نموده و به این ادعا پاسخ داده است. الهام چرخنده چنین نوشت:

قاضی فقط خداست پس انقدر زود کسی را قضاوت نکنیم. قصد توهین به خواهران منصوریان را ندارم اما نمی توانم ساکت بنشینم و بگذارم که آبروی بنده و حجاب و چادر را به سخره بگیرند. طی مصاحبه ای خواهران منصوریان از اینجانب چنین یاد کرده اند که بنده با وعده مالی آن ها را به حجاب وادار کرده اما موضوع چیز دیگریست. طبق گفته خودشان نباید روی حجاب قیمت گذاشت و بنده هم روی گذاشتن چادر قیمتی نگذاشته و تنها قصد حمایتی روحی و حتی مالی بابت بهتر دیده شدن و بهبود وضعیت ورزشی آن ها از طریق وزارت ورزش و فدراسیون بوده. تاکنون حتی خود بنده هم نمی دانستم که خواهران منصوریان دچار این سوتفاهم که موضوع حجاب با چادر د رعوض کمک های مالی شده اند، لطفا دچار سو تفاهم نشوید هم خواهران منصوریان و هم مردم ایران.
نمی دانم این بازی رسانه ای تا کجا قراره کشیده بشود اما دیگر با این قضاوت های نادرست کاری نمی شود کرد و با این حرف های متناقض نمی شود چادر و حجاب را تخریب کرد. مردمی که همه را به راحتی قضاوت می کنید واقعا با عقل جور در می آید که بنده بخواهم به کسی که در آن دوره خیلی هم شناخته شده نبودند بخواهم ماشین و منزل و مبلغ زیادی پول و یا رشوه در آن دوره بدهم. بنده مگر که بودم در آن دوره که بتوانم همچین پیشنهاد هایی بدهم. اگر مدرکی بابت این موضوع هست بفرمایید وگرنه ادعای دوروغی تاوان ناخوشایندی خواهد داشت.
چیزی را که بدان علم نداری دنبال مکن زیرا گوش و چشم و قلب همه مورد پرسش واقع خواهند شد. (اسرا 36)

در ادامه پست منتشر شده در صفحه ی اینستاگرام الهام چرخنده را مشاهده می نمایید:

الهام چرخنده,حجاب الهام چرخنده,الهام چرخنده و خواهران منصوریان
پاسخ الهام چرخنده به خواهران منصوریان


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : صفحه شخصی الهام چرخنده