رضا کیانیان از مهر ماه با یک سریال به تلویزیون می آید + عکس
شبکه تهران از مهر ماه سریال جدیدی را با بازی رضا کیانیان و علیرضا خمسه پخش می‌کند

سریال پاییزی شبکه تهران با بازی رضا کیانیان

 مهدی شفیعی ـ تهیه‌کننده سریال «زندگی از نو» ـ اعلام کرده است که «بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پخش این سریال از اوایل مهر ماه هر شب ساعت ۲۳ خواهد بود.»

تهیه‌کننده سریال «زندگی از نو» در ادامه یادآور شده که تمامی تصویربرداری این مجموعه در استان گیلان (شهر تالش) انجام شده است.

زندگی از نو,رضا کیانیان,تلویزیون,سریال
رضا کیانیان در سریال زندگی از نو


رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، مینا جعفرزاده، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد، متین ستوده، مرتضی ضرابی، محمد علی ساربان، اکبر معززی، حمیدرضا سنجیان و ... در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال زندگی از نو در ۲۶ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای به کارگردانی علی محمد قاسمی برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست، منابع طبیعی، اقتصاد و... می پردازد.

زندگی از نو,رضا کیانیان,تلویزیون,سریال
 سریال زندگی از نو


عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: نویسنده : مریم امینی بر اساس فیلمنامه ای  از  آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدیوی،  مدیر تولید: آندرانیک خچومیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مهرداد یزدانی، طراح گریم: علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، منشی صحنه: آرزو ابراهیمی و فاطمه رحمانی ، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: حسین بشاش و مهرداد دادگری، تدوین : علی اصغر صائبی و ... .

 

بیشتر بدانید : حرکات موزون و هنرنمایی رضا کیانیان در خیابان برای اصلاح رفتار شهری

بیشتر بدانید : حرف های رضا کیانیان با تندترین ادبیات سیاسی!+عکس

بیشتر بدانید : حقایقی از زندگی رضا کیانیان: از ماجرای دستگیری تا شاگردی در حوزه علمیه


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir