درگیری فیزیکی لیندسی لوهان با یک خانواده مهاجر سوری!! + عکس
لیندسی لوهان، هنرپیشه و سلبریتی آمریکایی، پس از آن که مواجهه خود با یک خانواده ظاهرا مهاجر سوری را به طور زنده در اینستاگرام منتشر کرد با واکنش گسترده کاربران روبرو شده که اغلب از او انتقاد کرده‌اند

انتقاد از دلسوزی لیندسی لوهان برای خانواده مهاجر سوری

لیندسی لوهان، هنرپیشه و سلبریتی آمریکایی، پس از آن که مواجهه خود با یک خانواده ظاهرا مهاجر سوری را به طور زنده در اینستاگرام منتشر کرد با واکنش گسترده کاربران روبرو شده که اغلب از او انتقاد کرده‌اند.


در این ویدئو لیندسی لوهان دیده می‌شود که ابتدا به سوی یک مادر و پدر و دو کودک که "بی‌خانمان و پناهجوی سوری" معرفی شده‌اند می‌رود و به مادر پیشنهاد می‌دهد که کودکانش را به او بسپارد تا با خانم لوهان به هتل بروند و تلویزیون تماشا کنند.

او همچنین در حالی که "نگران این خانواده" به نظر می‌رسد به مادر دو پسربچه توصیه می‌کند که بچه‌ها "نباید روی زمین بنشینند".

اما پس از آن که خانواده پیشنهاد لیندسی لوهان را رد می‌کند او برآشفته می‌شود، به سوی مادر می‌رود و می‌گوید: "تو باید سخت‌کوشی کنی و هر کاری از دستت بر می‌آید برای بچه‌هایت انجام بدهی تا آنها زندگی بهتری داشته باشند."

لیندسی لوهان

لیندسی لوهان



بعد از چند دقیقه خانواده تصمیم می‌گیرد تمام آنچه دور و بر خود دارد جمع کند و از خانم لوهان دور شود اما لیندسی لوهان دنبال آنها می‌رود و والدین دو پسربچه را به "قاچاق کودکان" و "نابود کردن فرهنگ عرب" متهم می‌کند.

در دقایق پایانی این ویدئو ۱۰ دقیقه‌ای نزاع کلامی میان لیندسی لوهان و این خانواده بالا می‎گیرد و ظاهرا درگیری فیزیکی روی می‌دهد که در نتیجه آن خانم لوهان توسط مادر بی‌خانمان نقش زمین می‌شود.

این ویدئو نخستین ساعات بامداد امروز (شنبه ۲۹ سپتامبر) در اینستاگرام منتشر شد و خیلی زود مورد توجه کاربران فراوانی قرار گرفت.

لیندسی لوهان در این ویدئو با ترکیبی از لغات انگلیسی، روسی و عربی حرف می‌زند.


هنوز محل دقیق ضبط و پخش این ویدئو معلوم نیست اما لیندسی لوهان در چند روز اخیر پست‌های اینستاگرامی خود را از پاریس و مسکو منتشر کرده بود.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با عصبانیت به این پست لیندسی لوهان واکنش نشان داده‌اند و در حالی که برخی او را به"بچه دزدی" متهم کرده‌اند، برخی دیگر هم ویدئو را "حال بهم زن"، "شوک‌آور" و "ناراحت‌کننده" توصیف کرده‌اند.

کاربری به نام دانیل در توییتر نوشته: "تمام ویدئو را نگاه کردم و هیچ عذر و بهانه‌ای برای آنچه لیندسی لوهان انجام داد قبول نیست. زشت بود."

کاربر دیگری به نام غزاله ارشاد لیندسی لوهان را متهم کرده که باز هم در نقش یک "سفیدپوست ناجی عالم" ظاهر شده است.

انتقادی که به طور کلاسیک برخی نسبت به غربیانی که عکس‌های "انسان‌دوستانه" خود با کودکان آفریقایی را منتشر می‌کنند، مطرح می‌کنند. بسیاری رفتار خیرخواهانه این افراد که اغلب متمول یا شخصیت‌های با نام و نشان هستند را بیشتر در خدمت ارضای درونی خود آنها ارزیابی می‌کنند تا نیتی برای برطرف کردن ریشه‌ای مشکلات محرومان.

بسیاری از واکنش‌ها هم از سردرگمی برای درک حقایق پشت این رویداد حکایت دارد.

بیشتر بدانید : انگشت دست بازیگر زن هالیوودی لیندسی لوهان قطع شد! عکس

بیشتر بدانید : لیندسی لوهان ستاره هالیوود به خاطر لباسش در فرودگاه به دردسر افتاد+ عکس

بیشتر بدانید : لیندسی لوهان بعد از تصادف به صحنه فیلمبرداری فیلم الیزابت تیلور بازگشت!


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: زندگی ایده آل