رضا عطاران کنار بازیگر زن فرانسوی در تورنتو کانادا
جشن افتتاحیه ساخت فیلم «آزاد مثل هوا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در تورنتو برگزار شد. در این جشن اوفلی بو بازیگر فرانسوی در کنار رضا عطاران بازیگر سرشناس ایرانی حضور داشتند

جشن افتتاحیه تولید فیلم جدید عبدالرضا کاهانی در تورنتو

جشن افتتاحیه ساخت فیلم «آزاد مثل هوا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در تورنتو برگزار شد. در این جشن اوفلی بو بازیگر فرانسوی در کنار رضا عطاران بازیگر سرشناس ایرانی حضور داشتند.

همچنین دیگر افراد سرشناس جامعه ایرانیان تورنتو نیز در این جشن حضور داشتند و به نمایندگی از پارلمان کانادا آقای مجید جوهری و علی احساسی نیز تقدیرنامه‌هایی را به عبدالرضا کاهانی و دیگر عوامل فیلم اهدا کردند.

«آزاد مثل هوا» توسط کمپانی «ای پلاس» و به تهیه کنندگی امیر گنجوی و مجید قلم‌شاهی در کشور کانادا تولید می‌شود. تهیه کنندگان اعلام کرده‌اند بودجه فیلم آزاد مثل هوا به طور کامل و مستقل توسط بخش خصوصی در کانادا تأمین می‌شود و قرار است بازیگران دیگری از فرانسه و کانادا به پروژه اضافه شوند.

رضا عطاران,تورنتو, اوفلی بو,آزاد مثل هوا

رضا عطاران کنار بازیگر فرانسوی اوفلی بو


در بخش‌هایی از جشن افتتاحیه، تهیه کنندگان فیلم گفتند که جامعه ایرانیان کانادا تا کنون کمتر وارد مباحثی چون فیلم‌سازی شده و امیدوار هستیم که با این‌کار راهی را فراهم کنیم که در آینده‌ای نزدیک، ایرانیان به اینگونه مباحث گرایش بیشتری پیدا کنند. مجید قلم‌شاهی یکی تهیه کنندگان فیلم طی سخنانی اعلام کرد: فیلم‌برداری فیلم آزاد مثل هوا قرار است از تاریخ یکم ماه نوامبر ۲۰۱۸  آغاز شود.

در دیگر بخش این جشن، عبدالرضا کاهانی به خبرنگار سی بی سی گفت که پروژه‌ «آزاد مثل هوا» برای بازار کشورهای مختلف ساخته می‌شود و تا کنون پخش‌کننده‌هایی از فرانسه و کانادا برای اکران فیلم اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بدانید : عکس: رضا عطاران و ایرج طهماسب در کانادا

بیشتر بدانید : تصویری جالب از رضا عطاران و سارا بهرامی بر پوستر هزارپا


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: salamcinama.ir