معشوقه 16 ساله وودی آلن الهام بخش فیلم Manhattan + عکس
Christina Engelhardt زنی 59 ساله است که ادعا می کند در نوجوانی معشوقه کارگردان مشهور جنجالی وودی آلن بوده و الهام بخش او برای ساخت یکی از فیلم هایش بوده است

زنی که ادعا می کند در نوجوانی معشوقه پنهانی وودی آلن بوده

به تازگی یک زن ادعا کرده است که از وقتی  16 ساله و نوجوان بوده با وودی آلن رابطه جنسی داشته است.

او به تفصیل رابطه عاشقانه شان را شرح داده است:
Christina Engelhardt در اکتبر سال 1976 زمانی که یک مدل جوان با اعتماد به نفس بود در رستوران  Elaine  شهر نیویورک  با این کارگردان جنجالی که آن زمان 40 سال داشته ملاقات می کند و شماره تلفن خودش را به او می دهد.

این دو به مدت 8 سال رابطه عشقی و رابطه جنسی داشتند. کریستینا به هالیوود ریپوتر اظهار داشت که فکر می کند الهام بخش فیلم منهتن Manhattan که وودی الن در سال 1979 ساخته است بوده است. در این فیلم شخصیت 17 ساله فیلم Mariel Hemingway با وودی آلن 42 ساله رابطه جنسی دارند (درست مثل فاصله سنی این دو نفر).

کریستینا حتی ادعا می کند در آن سالها وودی آلن با میا فارو نیز رابطه داشته است. 

وودی آلن,معشوقه وودی آلن,میا فارو,رابطه جنسی

Christina Engelhardt معشوقه پنهانی وودی آلن



Engelhardt  در خاطرات شخصی اش که منتشر نشده (البته تا الان!) در مورد رابطه اش با وودی آلن و همچنین فیلمساز ایتالیایی فریدریکو فلینی گفته است.  او گفته زمانی که وودی آلن آشنا شده دختری نوحوان بوده که به تنهایی در خانه ای در نیوجرسی زندگی می کرده است.
چندین نفر از کسانی که Engelhardt که حالا 59 ساله است را می شناسند گفته های او را تایید کرده اند، یکی اندرو آناگست عکاس که زمان ملاقات کریستینا با وودی آلن در انجا بود و دیگری دوستی که کریستینا را به پنت هاوس وودی آلن در نیویورک برده است.

وودی آلن,معشوقه وودی آلن,میا فارو,رابطه جنسی,فیلم منهتن

Mariel Hemingway و وودی آلن در منهتن



مایک جوان ترین برادر این خانم ادعا می کند که وودی آلن به والدین او زنگ زده است تا در مورد خواهرش صحبت کند. او می گوید من نمی توانستم دنبال رابطه رمانتیک بین آن دو باشم. من فقط فریاد زدم هی این وودی آلن است! من 11 سال از طرفداران پروپاقرص او بودم.

کریستینا انگلهارد که بعدها به عنوان بازیگر، تهیه کننده و دستیار شخصی تهیه کننده باب اوانز وارد صنعت سرگرمی شد؛ می گوید بیش از 100 بار به آپارتمان وودی آلن در منهتن رفته است.
آنها با هم شطرنج بازی می کردند،  بازی بستکبال تماشا می کردند، اما اکثر اوقات در اتاق خواب زیر شیروانی بودند که  پنجره هایش رو به سنترال پارک باز می شد.


او ادعا می کند چهار سال بعد از دوستی شان وودی آلن میا فارو دوست دختر جدیدش را به او معرفی می کنند و او مجبور می شود بازیگر بچه  رزماری را دوست داشته باشد!

اودر مورد دوستی اش با میا فارو می گوید که ساعت ها در مورد ستاره شناسی و حیوانات با هم حرف می زدند و وودی آلن مجبور بود به انها گوش دهد.
البته میا فارو رابطه طولانی مدتی با وودی آلن داشت، اما این دوستی پایان خوشی نداشت. چون رسوایی های جنسی وودی آلن  شروع شد. او این بار با دختر خوانده اش از یک ازدواج دیگرش به نام Soon-Yi Previn رابطه برقرار کرد. این دختر بعدها ازدواج کرد.

Dylan Farrow یک ادعای جنجالی دیگر مطرح می کند. او می گوید وودی الن در دهه 90 حتی به دختری که با میا فارو به فرزند خواندگی گرفته بودند تجاوز کرده است. او از هشتگ #MeToo در توصیف این ادعای جنجالی خود استفاده کرده است.

کریستینا انگلهارد می گوید بعد از جدایی از وودی آلن زندگی رنگی و شادی داشته است. او سالهای بعد با فلینی کارگردان کار کرد، او اظهار داشت که وودی آلن از شنیدن این خبر هیجان زده شد (او به من گفت تو با فیلنی هستی؟ به خاطر فلینی من را ترک کردی؟! جالبه!)

کریستینا اکنون از همسرش جدا شده است و دو فرزند بزرگ دارد و آخرین خبری که از وودی آلن دارد مربوط به ژانویه گذشته است که به خاطر فرستادن برخی اسناد فیلینی برای او نامه تشکر آمیز نوشته است.  او اضافه کرد که فکر می کند وودی آلن دوباره بخواهد به او نزدیک شود، اما او اکنون دو فرزند بزرگ دارد و فقط می خواهد از او دور بماند.

انگلهارد همچنین در مورد اینکه بارها فیلم را تماشا کرده صحبت کرد. او می داند که افراد دیگری نیز هستند که ادعا می کنند الهام بخش وودی آلن برای شخصیت Hemingway در فیلم Manhattan  هستند. یکی از آنها Stacey Nelkin بازیگر این شخصیت که قبلا در 17 سالگی و دوران دبیرستان با وودی آلن رابطه داشته و خودش را الهه او می دانسته! در صورتیکه بعدها در سال 2015 ادعا کرده وقتی که نوجوان بوده وودی آلن سعی داشته به او تجاوز کند!

با این حال کریستینا این ادعاها را قبول ندارد و می گوید  رابطه خودش با وودی آلن الهام بخش این کارگردان برای ساخت فیلم Manhattan بوده است.

 

بیشتر بدانید : وودی آلن: من خود را مظهر جنبش 'من هم همینطور' می دانم !

بیشتر بدانید : شوخی نامناسب پسر وودی آلن با پدرش +عکس

بیشتر بدانید : واکنش همسر وودی‌ آلن به اتهامات جنسی علیه همسرش



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ