سلفی بهاره کیان‌افشار و امیر کربلایی‌زاده، خاله سوسکه و آقا الاغه!
 بهاره کیان افشار که این روزها در حال بازی در سریال موزیکال «هشتگ خاله سوسکه» است، عکسی را از پشت صحنه این مجموعه منتشر کرد

بهاره کیان‌افشار و امیر کربلایی‌زاده در اتاق گریم

 سریال «هشتگ خاله سوسکه» که این روزها در اطراف تهران در حال فیلمبرداری است و هم زمان تدوین و کارهای فنی آن انجام می‌شود، به زودی به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد. امروز آخرین صحنه بازی امیر کربلایی‌زاده (در نقش آقا الاغه) در این سریال به پایان رسید و به همین بهانه، بهاره کیان افشار (بازیگر نقش خاله سوسکه)، پستی اینستاگرامی را به همراه یک عکس سلفی منتشر کرد.

بیشتر بدانید : بهاره کیان افشار، الناز حبیبی و لیلا بلوکات در اکران "هشتگ خاله سوسکه" + عکس

بهاره کیان افشار با انتشار تصویر خود و امیر کربلایی زاده چنین نوشت:
«این روزها، روزهای پایانی فیلمبرداری سریال ماست و امروز روز خداحافظی امیر کربلایی‌زاده از پروژه سریال «هشتگ خاله سوسکه» بود، که مطمئنم شما رو با بازی متفاوتش در نقش الاغ، به قول خودش خر! غافلگیر می‌کنه... . بعد از سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن»، این دومین همکاری ما بود؛ امیر کربلایی‌زاده به معنای واقعی کلمه، یک بازیگر خلاق، پر انرژی، پویا و توانمند است و من از همکاری با او خیلی لذت بردم و از ادب بالا و اخلاق عالی و شخصیت مهربونش کیف کردم؛ و آرزوم دیدن موفقیتهای پی در پی شه.»

بهاره کیان افشار,امیر کربلایی زاده,گریم بهاره کیان افشار,خاله سوسکه,بهاره کیان افشار در خاله سوسکه,اینستاگرام بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار و امیر کربلایی زاده در اتاق گریم

سریال موزیکال «هشتگ خاله سوسکه» به کارگردانی محمد مسلمی، تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی و بازی بهاره کیان‌افشار، امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی، الناز حبیبی، امیر کربلایی‌زاده، شهین تسلیمی، لاله صبوری، صفر کشکولی، بهزاد رحیم‌خانی،نیلوفر رجایی‌فر، محمد مسلمی، لیلا بلوکات، سعید امیرسلیمانی و الهام حمیدی به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

 

بیشتر بدانید : علت پشیمانی بهاره کیان افشار از ورود به بازیگری

بیشتر بدانید : عکس بهاره کیان افشار با گریم و لباس عروس در بی وزنی

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه ی شخصی بهاره کیان افشار/ khabaronline.ir