حامد بهداد و رنج هایش در فیلم «قصر شیرین» + عکس
رضا میرکریمی، کارگردان و تهیه‌کننده «قصر شیرین» در نشست خبری این فیلم در جشنواره فجر، به دفاع از فیلم «ما همه با هم هستیم» به تهیه‌کنندگی خودش پرداخت و از جریانی انتقاد کرد که با ساخت فیلم‌های سخیف، چرخه اکران را به دست گرفته‌اند

حامد بهداد و رضا میرکریمی در نشست فیلم «قصر شیرین» جشنواره فجر 97

نشست خبری فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و بازی حامد بهداد، ژیلا امیرشاهی، یونا تدین و نیوشا علیپور، شامگاه جمعه ۱۲ بهمن در پردیس سینمایی ملت (سینمای رسانه جشنواره فجر) برگزار شد.

ابتدای این نشست، رضا میرکریمی در پاسخ به پرسشی درباره انتخاب حامد بهداد برای بازی در این فیلم گفت:

«با این‌که انتخاب اولم برای «قصر شیرین» حامد بهداد نبود، ولی بعدها متوجه شدم که تا چه حد این انتخاب درست بوده است. حامد بهداد بازیگری با تجربه و باهوش است و با توجه به شخصیت اول فیلم که روحیه‌ای لایه لایه دارد، حامد بهداد به خوبی از پس آن برآمد.»

بیشتر بدانید : تصویر حامد بهداد روی پوستر «قصر شیرین»

حامد بهداد هم درباره این‌که نقش تا چه حد به خودش نزدیک بوده است، گفت:

«از نظر من این‌که کسی از خودش فاصله بگیرد و آدم دیگری را ترسیم کند، فضیلتی نیست. این نوع بازی اگر بد اتفاق بیفتد، یعنی بازیگری امانت‌داری نکرده است. من نمی‌خواهم درباره کارنامه بازیگری خودم حرف بزنم زیرا برای همه ما تکراری است. شما چه چیزی را دوست دارید بشنوید؟ آیا این‌که من رنج‌های خودم را با بازیگری و شخصیت این فیلم ترکیب کرده باشم کار درستی است؟ اگر هست که من این‌کار را کرده‌ام.»

حامد بهداد,حامد بهداد در جشنواره فجر,جشنواره فجر97,حامد بهداد در قصر شیرین,حامد بهداد و رضا میرکریمی
حامد بهداد و رضا میرکریمی در نشست فیلم «قصر شیرین» جشنواره فجر 97

حامد بهداد همچنین در مورد گویش خود در فیلم گفت:

«باید بگویم که لهجه با گویش متفاوت است و البته نویسنده و کارگردان این فیلم از من خواستند که لهجه ترکی نداشته باشم.»

در بخشی از این نشست، رضا میرکریمی در پاسخ به پرسشی درباره مقایسه هزینه ساخت «قصر شیرین» و «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی او، گفت:

«بسیار خوشحالم این سوال را پرسیدید و پاس گل بسیار خوبی به من دادید. یک سال است که در مورد فضاسازی‌هایی که در مورد فیلم «ما همه با هم هستیم»، سکوت کردم اما باید بگویم که قصه اصلا این‌گونه نیست که می‌گفتند.»

تهیه‌کننده «ما همه با هم هستیم» تاکید کرد:
«قصه این‌گونه است که یک جریان محدود، ۱۰ تا ۱۵ سال است که سینما را در اختیار خود گرفته است و با ساختن فیلم‌های سخیف و در اختیار گرفتن چرخه اکران کار می‌کند. آنان هر زمان که فکر می‌کنند که خطری آنان را تهدید می‌کند، با تهمت زدن سعی دارند تا آن روند را متوقف کنند. فیلم «همه ما با هم هستیم» هنوز اکران نشده است اما خواهید دید چه فیلم متفاوتی در حوزه کمدی است و چه تفاوت‌های بسیار زیادی با فیلم‌هایی که با شوخی‌های غیراخلاقی کاسبی می‌کنند، دارد. ما در این فیلم، دستمزدی بالاتر از عرف ندادیم و اصلا حرفی از دستمزد نجومی نیست.»

 

بیشتر بدانید : عکسی از فضا و حال و هوای متفاوت مهران مدیری در ما همه با هم هستیم

بیشتر بدانید : گریم و پوشش شیک لیلا حاتمی در ما همه با هم هستیم + عکس

بیشتر بدانید : اولین عکس از ویشکا آسایش و پژمان جمشیدی در ما همه با هم هستیم

بیشتر بدانید : مهران مدیری با گریمی عجیب در ما همه با هم هستیم


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir