تعریف و تمجید شهره آغداشلو از بازی نوید محمدزاده
شهره آغداشلو که خود سابقه نامزدی اسکار را دارد اظهارات جالبی درباره نوید محمدزاده داشته است که در ادامه می خوانید

شهره آغداشلو: اگر نوید محمدزاده آمریکا بود، اسکار می گرفت!

یکی از شبکه های فارسی زبان با شهره آغداشلو؛ بازیگر سینما و تئاتر گفتگو کرده است که در ادامه می‌خوانید.

بخشی از حرف‌های شهره آغداشلو:

* (در پاسخ به در کارنامه شما در آن روزگار سه فیلم دیده می‌شود با سه کارگردان سرشناس ایرانی، عباس کیارستمی، علی حاتمی و محمدرضا اصلانی. اگر ممکن است برایمان از آن روزها و کار در سینمای ایران بگویید که چه خاطرات و تجربیاتی از آن کارها دارید؟): همه خاطراتی که از ایران دارم، از این سه تا فیلمی که برشمردید. تمام این خاطرات بدون هیچ‌گونه غلوی بهترین خاطرات سینمایی زندگی من هستند. نه تنها به خاطر اینکه دوران شکوفایی زندگی خودم بود و هم سن و سالانم، بلکه دوران شکوفایی سینمای ایران هم بود.

بیشتر بدانید : اسکار 2017: شهره آغداشلو بر فرش قرمز + عکس

* (در پاسخ به آخرین نقشی که بازی کردید خانم آغداشلو، سوته‌دلان بود، بله؟): بله بله... و چقدر لذت بخش بود کار با... همه شان، همه شان... کار با علی حاتمی، آقای وثوقی، آقای کشاورز، آقای مشایخی... اصلاً نمی‌توانم به شما بگویم. درست مثل این بود که یک بچه را انداخته‌اند در یک مغازه شکلات فروشی. پر از سؤال هم بودم همیشه.

بیشتر بدانید : تصویر دیده نشده از علی حاتمی و بهروز وثوقی در پشت صحنه سوته دلان

* ( در پاسخ به یک یا دو ترانه مورد علاقه خودتان را هم نام ببرید): بله، چشم. آقای جهان، شعر خانم فروغ فرخزاد را خوانده‌اند.

* من بازی بسیاری از بازیگران را که در فیلم‌ها می‌بینم، فکر می‌کنم خدایا، این [بازیگر] اگر اینجا بود تا حالا دو تا اسکار گرفته بود. آقای نوید محمدزاده در ابد و یک روز. من این فیلم را سه بار تا حالا دیده‌ام. پرفورمنس و بازی ایشان واقعاً نقص ندارد. یکی از زیباترین بازی‌هایی است که من تا حالا در عمرم دیده‌ام. یا بازی تمام بچه‌های فیلم درباره الی، از پیمان معادی گرفته تا بقیه.
 

بیشتر بدانید : شهره آغداشلو برنده جایزه معتبر اِمی شد

بیشتر بدانید : حضور همزمان پیمان معادی و شهره آغداشلو در یک فیلم خارجی!

بیشتر بدانید : گلشیفته فراهانی و شهره آغداشلو در فیلم ضد ایرانی «گلاب» در جشنواره کن اکران می شود؟!

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: زندگی ایده آل