رونمایی از اولین پوستر فیلم جوکر + عکس
فیلم Joker از جمله فیلم های مورد انتظار سال ۲۰۱۹ به حساب می آید که طبق جدیدترین اخبار فیلم و سریال و بنابر گفته کمپانی برادران وارنر، در مهر ماه ۱۳۹۸ اکران خواهد شد

پوستر فیلم جوکر 2019 با چهره واکین فینیکس منتشر شد

فیلم Joker 2019 قرار است چگونگی شکل گرفتن شخصیت جوکر را روایت کند و طبق خلاصه داستان این فیلم، آرتور فلک در دهه ۸۰ میلادی زندگی می کند و یک دلقک سیرک است. اما روزگار روی بدش را به او نشان می دهد و باعث تغییر شخصیت او می شود.

بیشتر بدانید : با جوکر جدید آشنا شوید! + عکس و گریم جوکر

این فیلم داستان آرتور فلک را روایت می‌کند که دلقک یک سیرک است. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم جوکر,واکین فینیکس,پوستر جوکر,جوکر 2019
اولین پوستر منتشر شده از فیلم جوکر 2019

 کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover بوده است. اسکات سیلور به فیلیپس برای نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز کمک کرده است. فیلم Joker اولین تجربه کارگردانی فیلیپس در دنیای کامیک است.

فیلم جوکر,واکین فینیکس,پوستر جوکر,جوکر 2019
واکین فینیکس در نقش جوکر

فینیکس نیز هیچگاه در یک فیلم اقتباسی از کتاب‌های کامیک به ایفای نقش نپرداخته، اما او بارها به بازی در یک فیلم ابرقهرمانی نزدیک بوده است.
در طول سالیان گذشته، بازیگران زیادی بودند که بازی در نقش شخصیت جوکر را تجربه کردند، بعضی از آن‌ها نقشی به‌یادماندنی و ابدی از خود برجای گذاشتند و برخی اعتبار این شخصیت را زیر سؤال بردند. حال طرفداران شخصیت جوکر با اعلام نام واکین فینیکس برای ایفای نقش این شخصیت، خوشبینانه منتظر دیدن این جوکر جدید سینما هستند

 

بیشتر بدانید : بازیگر هالیوود با لباس و صورت دلقک! + عکس

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های جوکر و شروع صحنه های اکشن

بیشتر بدانید : جوکر و ۷۰ سال حکمرانی در دنیای بتمن +عکس

بیشتر بدانید : گزارش تصویری: ۱۰ ضد قهرمان فیلم‌های بتمن


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ