توئیت های جنجالی مهناز افشار کار دستش داد! + عکس
مهناز افشار به‌خاطر انتشار و اظهار نظر درباره یک توییت جعلی، مورد پیگیری قضایی قرار گرفته است

ماجرای توئیت جنجالی مهناز افشار چه بود؟!

 برخی خبرهای غیر رسمی حاکی از ممنوع‌الخروجی مهناز افشار است. این بازیگر پس از بازنشر توییتی از یک حساب کاربری جعلی که از تصویر یک روحانی سوء‌استفاده کرده بود، مورد انتقادات شدید قرار گرفت.

از جمله برخی از کاربران فضای مجازی، خواستار محاکمه او به دلیل تشویش اذهان عمومی با این هشتک شده‌اند. در همین راستا، جواد جاویدنیا، معاون دادستان کل‌کشور، امروز (دوشنبه ۹ اردیبهشت) درپاسخ به خبرنگاران، درباره پیگرد قضایی مهناز افشار توضیح داد: «اقدامات لازم در این‌باره در دستگاه قضایی در حال انجام است. هر کسی هر اقدامی انجام می‌دهد باید پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد.»

او در واکنش به پرسش یک خبرنگار که توییت مهناز افشار را زمینه‌ساز قتل روحانی همدانی دانست، پاسخ داد: «در مسائل قضایی نمی‌توان بر مبنای موجی که راه افتاده اقدام کرد. تمام این موارد باید بررسی کارشناسی دقیق شود و اگر بنابر برخورد قضایی باشد، روند اطلاع‌رسانی خاص خود را دارد.»


توئیت,مهناز افشار
توئیت مهناز افشار

اما توییت جنجالی مهناز افشار چه بود؟ ماجرا از این قرار بود که یک حساب جعلی به نام سیدمصطفی حجازی با قرار دادن تصویر یک روحانی، پیامی دروغین را منتشر کرد و حساسیت‌های زیادی را برانگیخت.

اینستاگرام,مهناز افشار
اینستاگرام مهناز افشار

شش روز پیش، مهناز افشار با انتشار یک پست اینستاگرامی، اعلام کرده بود در سفری به آلمان در یک ورکشاپ شرکت خواهد کرد و امروز به طور غیر رسمی خبر آمد او ممنوع‌الخروج شده است.

 

بیشتر بدانید : اتفاقی که باعث شد اشک مهناز افشار سرازیر شود + عکس

بیشتر بدانید : تفاوت درد شلاق و درد زایمان از نظر مهناز افشار!!

بیشتر بدانید : مهناز افشار در کنار بازیگر مطرح ژاپنی + عکس

بیشتر بدانید : مهناز افشار: بخاطر این عکس, پدر شوهرم مرا معلوم الحال خطاب کرد!! + عکس


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir