جولیا رابرتز: به خاطر صحنه های ناجور بازی تاج و تخت را ندیدم!
 جولیا رابرتس بازیگر سرشناس آمریکایی و برنده جایزه اسکار فاش کرده که تا به حال حتی یک قسمت از «بازی تاج و تخت» را ندیده است. او در گفت‌وگو با پاتریشیا آرکت دیگر بازیگر برنده اسکار درباره دلایلش صحبت کرده است

 افشاگری جالب  جولیا رابرتز درباره بازی تاج و تخت

 در این گفت‌وگو که با عنوان «بازیگران درباره بازیگران» برای ورایتی ضبط می‌شود، آرکت برخی سوالات مخاطبان را از رابرتز پرسید. یکی از سوال‌ها درباره این بود که چه کسی در پایان «بازی تاج و تخت» روی سریر آهنین می‌نشیند؟ آرکت پرسید: «بازی تاج و تخت را تماشا می‌کنی؟»

رابرتس در پاسخ گفت: «هیچوقت «بازی تاج و تخت» را ندیده‌ام ولی یکی دو روز پیش بهم گفت تو شبیه وحشی‌ها هستی.» وحشی‌ها لقب مردمی است که در سریال در آن سوی دیوار شمال زندگی می‌کنند و «مردمان آزاد» هم خوانده می‌شوند.

او که به تازگی در سریال «بازگشت به خانه» محصول آمازون بازی کرده، در ادامه شباهتش به وحشی‌ها توضیح داد: «موهای من خیلی فرفری است و الان حسابی به آن رسیده‌ام. آن روز در ساحل بودم و موهایم داستان خودشان را می‌گفتند.»

کمی بعد این بازیگر برنده اسکار توضیح داد چرا هیچوقت «بازی تاج و تخت» را تماشا نکرده: «زیادی ترسناکه. شاید زیادی صحنه‌های ناجور داره.»

آرکت تایید کرد: «کلی صحنه‌های ناجور داره‌. زامبی و چیزهای دیگه هم هست.»

رابرتس در پاسخ گفت: «پس قطعا به درد من نمی‌خورد.»

فصل هشتم و پایانی این سریال پرطرفدار در حال پخش است و کمتر از ۴۸ ساعت دیگر آخرین قسمت این فصل پخش می‌شود و پرونده آن بسته می‌شود.

 

بیشتر بدانید : دستمزد بازیگران سریال «بازی تاج و تخت» برای هر فصل و سود خالص آنها

بیشتر بدانید : بازیگران «بازی تاج و تخت» در زندگی واقعی چه شکلی هستند؟! + عکس (1)

بیشتر بدانید : بیوگرافی پیتر دینکلیج کوتوله سریال بازی تاج و تخت/ازدواج و فیلم هایش + تصاویر

بیشتر بدانید : گفتگوی خواندنی دو خواهری که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: icinema.ir