از امیلیا کلارک تا سوفی ترنر: آثار بعدی بازیگران اصلی بازی تاج و تخت
در این گزارش به معرفی پروژه های جدیدی که بازیگران سریال بازی تاج و تخت به آن مشغول هستند را معرفی می نماییم. با ما همراه باشید

بازیگران اصلی Game of Thrones چه می کنند ؟

مهم‌ نیست پایان «بازی تاج و تخت» چطور بوده است. به هرحال حتی با وجود بار احساسی زیادی که این پایان به همراه داشته زندگی ادامه دارد. این موضوع برای افراد جلوی دوربین یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های تاریخ به معنای شروع کار در پروژ‌ه‌های جدیدی خواهد بود. در این صنعت همه چیز خیلی زود عوض می‌شود. همان‌طور که حال و هوای «بازی تاج و تخت» کم‌رنگ‌تر می‌شود، بازیگران اصلی آن را می‌توانیم دوباره ببینیم:

پیتر دینکلیج

از نقش بعدی دینکلیج جلوی دوربین هنوز خبری در دست نیست. اما اگر دوست دارید صدایش را بشنوید، می‌توانید انیمیشن‌های زیر را ببینید: «خانواده کرودها ۲» و «فیلم پرندگان خشمگین ۲».

امیلیا کلارک

به احتمال زیاد فیلم مهیج اف‌بی‌آی «بالاتر از سوء‌ظن» از کارگردان فیلیپ نویس تا اواخر سال جاری بر روی پرده می‌آید. اما حتی اگر این پروژه نیز باز هم به تاخیر بیفتد، رمانتیک-کمدی «آخرین کریسمس» پال فیگ، که در آن کلارک در کنار هنری گولدینگ بازی کرده است اوایل نوامبر پخش خواهد شد.

کیت هرینگتون

از میان تمام بازیگران سریال به نظر می‌رسد هرینگتون بعد از پایان این سریال نیاز به یک استراحت داشته است. او در فیلم خاویر دولان به نام «مرگ و زندگی جان اف. دونوون» بازی کرده است اما این فیلم هنوز برنامه‌ی اکران مشخصی در آمریکا ندارد. البته اجرای تئاتر «غرب واقعی» او را نباید از یاد ببریم، اما از آن‌جایی که آخرین فیلم «چطور اژدهای خود را تربیت کنیم» نیز به طور جهانی پخش شده است تا مدت‌ها کار جدیدی از هرینگتون نخواهیم دید.

لینا هیدی

تازه‌ترین حضور هیدی به اولین تلاش کارگردانی استیون مرچنت Fighting with My Family برمی‌گردد. بعد از این او در درام مهاجرت «سیل» به همراه دیگر بازیگر «بازی تاج و تخت» ایان گلن (سر جوراه) به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سوفی ترنر

ترنر را می‌توانید در قسمت بعدی مجموعه فیلم‌های «ایکس‌من»، «دارک فینکس» ببینید. اگر که دنباله‌‌ای سورپرایزی از ویدیوی Sucker در انتظار ما نباشد هم، قطعا فیلم مهیج Heavy که بهار گذشته در کن اکران شد را برای تماشا خواهیم داشت.

میسی ویلیامز

پروژه‌ی جدید ویلیامز نیز مثل بسیاری از پروژ‌ه‌های بازیگران این سریال بارها تاخیر داشته است. تولید «جهش‌یافته‌های جدید» تابستان ۲۰۱۷ آغاز شد. بعد از تصویربرداری‌‌ها دوباره و به عقب افتادن تاریخ پخش‌ در نهایت تاریخ پخش این فیلم بهار سال آینده انتخاب شده است.

نیکولای کاستر-والدو

او و کریس ون هاوتن در آخرین فیلم برایان دی پالما «دومینو» بازی کرده‌اند، فیلمی که قرار است آخر این ماه پخش در زمان درخواست VOD داشته باشد. بعد از آن کاستر-والدو در نقش یک کارآگاه بیمه در Suicide Tourist جوناس الکساندر آرنبی بازی می‌کند.

گوئندولین کریستی

کریستی قرار است در نقش جین مردستون در فیلم پرستاره‌‌ی «تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد» بازی کند. این فیلم جدیدترین اثر نویسنده/کارگردان آرماندو یانوچی خواهد بود. به دنبال آن او در «دوست»، آخرین روایت‌گویی گابریلا کوپرت‌ویت کارگردان «ماهی سیاه» حضور خواهد داشت.

کریستوفر هیویو

او که پیش از این با بازی در فیلم «فورس ماژور» روبن اوستلوند ساخته‌ی سال ۲۰۱۴ میان طرفداران سینمای بین‌الملل به شهرت رسیده بود، حالا با بازتولید انگلیسی آن به نام Downhill و کارگردانی جیم رش و نت فکسون بازخواهد گشت (در کنار جولی لوئی درایفوس و ویل فرل). او با حضور در سریال نروژی «دوقلو» نیز ارتباطش را با تلویزیون حفظ خواهد کرد.

لیام کانینگهام

کانینگهام خیلی زود به تلویزیون باز می‌گردد. او جزو بازیگران سریال کوتاه The Hot Zone است که آخر ماه می پخش خواهد شد. او هم‌چنین در یک درام سرقت از بانکی که احتمالا سال دیگر پخش خواهد شد نیز حضور خواهد داشت. کانینگهام را در بازی تک‌نفره‌ی Squadron 42 نیز می‌توانیم ببینیم.

ایزاک همپستد رایت

قرار است کار ساخت آخرین ساخته‌ی کارگردان/نویسنده نیل برگر Voyagers این تابستان شروع شود. همپستد نیز قرار است در این ماموریت فرستادن گروهی از جوانان به فضا حضور داشته باشد.

جیکوب اندرسون

اندرسون به این زودی‌ها کار جدیدی در دنیای بازیگری ندارد، اما جالب است بدانید او یک موسیقی‌دان نیز هست. او با نام هنری رالفی ریچی در سال ۲۰۱۶ یک آهنگ به نام “پسر، حالا تو مرد شدی” را بیرون داده است. پیشنهاد می‌کنیم قطعه Keep It Simple او را از دست ندهید.

کنلت هیل

هیل در حال حاضر به بازی در اقتباس‌های ادبی مشغول است. او در اقتباسی از راب دویل به نام Here Are the Young Men و سریال Dublin Murders که بر اساس مجموعه‌ای از تانا فرنچ ساخته خواهد شد، بازی خواهد کرد.

ایان گلن

جدا از «سیل» که پیش از این مطرح شد، گلن به تازگی چندبار دیگر نیز در تلویزیون دیده شده است که به درام بی‌نظیر «خانم ویلسون» و سریال «تایتان‌ها» دنیای دی‌سی مربوط می‌شود. او هم‌چنین با فیلم Haven: Above Sky به دنیای علمی-تخیلی باز خواهد گشت.

ناتالی امانوئل

هولو امانوئل را برای بازی در جدیدترین اقتباس از «چهار عروسی و یک تشییع جنازه» انتخاب کرده است و به دنبال جدایی جسیکا ویلیامز از این پروژه قرار است او به عنوان نقش اصلی جلوی دوربین برود. او هم‌چنین در «کریستال تیره: دوره رنسانس» صداگذاری خواهد کرد.

 

بیشتر بدانید : 16 بازیگر «بازی تاج و تخت» که اگر در خیابان ببینید نمی شناسید!!

بیشتر بدانید : بازیگران «بازی تاج و تخت» روی فرش قرمز فصل 8 سریال

بیشتر بدانید : بازیگران «بازی تاج و تخت» در زندگی واقعی چه شکلی هستند؟! + عکس (1)

بیشتر بدانید : رازهای زندگی شخصی بازیگران سریال «بازی تاج و تخت»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: namava.ir