عصبانیت شبنم مقدمی و سیامک انصاری در پوستر زهرمار + عکس
پس از گذشت سه روز از آغاز اکران فیلم سینمایی «زهرمار» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی جواد رضویان، دومین پوستر این فیلم رونمایی و منتشر شد

انتشار دومین پوستر فیلم «زهرمار»

«زهرمار» با بازی شبنم مقدمی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، علیرضا استادی، رضا رویگری و حسین محب اهری از چهارشنبه ۲۹ خردادماه اکران خود را آغاز کرده و در سه روز به فروشی حدود نیم میلیارد دست پیدا کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حاج حشمت» مداح اهل دلی است که شریف زندگی کرده، او یکی از کاندیداهای شورای شهر است و رویای این را دارد که پلی بین صداقت و سیاست و انسانیت ایجاد کند. تا اینکه سر و کله «رهی» پیدا می شود، «رهی» در آستانه تباهی است و آمده تا حشمت را هم با خود به قهقرا ببرد … و این سرآغاز بازی تلخی است، تلخ مثل «زهرمار».

سیامک انصاری و شبنم ممقدمی در پوستر فیلم زهرمار
سیامک انصاری و شبنم مقدمی در پوستر فیلم زهرمار

سایر عوامل تولید فیلم سینمایی «زهرمار» هم عبارتند از؛ نویسنده: پیمان عباسی، مجری طرح: احسان درخشان، دستیار تهیه کننده: امیرحسین نوروزبیگی، برنامه‌ریز: پوپک مظفری، دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری، مدیرتولید: پروانه زبان فهم، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، صدابردار: محمود خرسند، موسیقی : رضا خسروی، مدیر هماهنگی: حسین بشگرد، عکاس: کوروش جوان، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سپیده آماده.


بیشتر بدانید : حقایق پشت پرده تغییر شخصیت سیامک انصاری از روحانی به مداح در «زهرمار»

بیشتر بدانید : تجربه متفاوت جواد رضویان در زهرمار!

بیشتر بدانید : عکس دیدنی سیامک انصاری و شبنم مقدمی در اولین پوستر «زهرمار» + عکس

بیشتر بدانید : تاب بازی شبنم مقدمی در کنار شقایق فراهانی با پوشش چادر + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir