پوسترهای انیمیشن داستان اسباب بازی 4 + عکس
داستان اسباب‌بازی ۴ توسط کمپانی پیکسار ساخته شده و والت دیزنی پیکچرز مسئولیت اکران آن را برعهده دارد. تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس، لاری میت کالف، جون کیوسک و کریستین شال همه به عنوان صداپیشه‌های قسمت‌های قبل در اینجا نیز نقش خود را تکرار کرده

پوسترهای جدید کارتون داستان اسباب بازی 4 منتشر شد

داستان اسباب‌بازی ۴ دنباله‌ای بر داستان اسباب‌بازی ۳ است و فیلم‌نامه آن توسط اندرو استنتون و استفانی فولسوم بر اساس داستانی از جان لستر و رشیدا جونز نوشته شده و در مجموع چهارمین قسمت از فرنچایز داستان اسباب‌بازی است.

 داستان اسباب‌بازی ۴ توسط کمپانی پیکسار ساخته شده و والت دیزنی پیکچرز مسئولیت اکران آن را برعهده دارد.تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس، لاری میت کالف، جون کیوسک و کریستین شال همه به عنوان صداپیشه‌های قسمت‌های قبل در اینجا نیز نقش خود را تکرار کرده و جوردن پیل، پاتریشا آرکت، کریستینا هندریکس، کیانو ریوز و لوری آلن به عنوان صداپیشه‌های جدید به گروه اضافه شده‌اند.

بیشتر بدانید : 10 صحنه از ناراحت‌کننده‌ترین لحظات در انیمیشن‌های دیزنی!! +عکس

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 
پوسترهای انیمیشن داستان اسباب‌ بازی ۴

بیشتر بدانید : بهترين شخصيت های سينمايی از نگاه کودکان

وقایع داستان اسباب‌بازی ۴ چند سال بعد از اینکه اندی، اسباب بازی‌های خود را به بانی داد، اتفاق می‌افتد. هنگامی که بانی در «کارگاه هنر و مهارت» یک اسباب بازی جدید به نام فورکی که یک قاش‌چنگ است می‌سازد، وودی، باز و دیگر اسباب بازی‌ها با مشکل جدیدی روبرو می‌شوند. فورکی با یک بحران وجودی مواجه شده و درک درستی از اسباب بازی بودن ندارد.

او درست نمی‌داند که یک قاشق است یا چنگال؛ به همین خاطر، بقیه به او کمک می‌کنند تا یاد بگیرد چگونه یک اسباب بازی باشد. اما هنگامی که بانی و خانواده‌اش راهی یک سفر جاده‌ای می‌شوند، فورکی فرار کرده و وودی تلاش می‌کند که او را نجات دهد.

این موضوع باعث می‌شود که وودی و فورکی در نزدیکی یک شهر کوچک از بقیه اسباب بازی‌ها جدا شوند. همزمان با اینکه باز و دیگر اسباب بازی‌ها تلاش می‌کنند که وودی و فورکی را پیدا کنند، وودی و فورکی در مغازه عتیقه فروشی این شهر کوچک با بو پیپ (خاتون) برخورد می‌کند. طولی نمی‌کشد که بو پیپ چشم‌انداز جدیدی را در مورد واقعیت اسباب بازی بودن به وودی می‌دهد.

کارتون داستان اسباب‌ بازی ۴
کارتون داستان اسباب‌ بازی ۴

انیمیشن داستان اسباب‌ بازی ۴
انیمیشن داستان اسباب‌ بازی ۴

جدیدترین پوسترهای داستان اسباب‌ بازی ۴
جدیدترین پوسترهای داستان اسباب‌ بازی ۴

 

بیشتر بدانید : اولین پوسترهای رسمی «علاءالدین» با چهره تازه ای از ویل اسمیت

بیشتر بدانید : پوسترهای جدید و بانمک از قسمت 2 انیمیشن انگری بردز

بیشتر بدانید : 41 فیلم سال 2019 که باید ببینید


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ