پرتره دیدنی بیانسه با Loin King! + عکس
 جدیدترین نسخه از انیمیشن شیر شاه یا Loin King به زودی اکران می شود. به همین مناسبت کمپانی دیزنی پوسترهایی جذاب و دیدنی از صداپیشگان شخصیت ها مثل بیانسه در کنار حیوانات این انمیشین منتشر کرد که در ادامه خواهید دید

 پوسترهای جذاب از صداپیشگان Loin King

 شیرشاه یک فیلم لایو اکشن/پویانمایی در سبک موزیکال و حماسی به کارگردانی جان فاورو است که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. این فیلم در واقع هشتمین فیلم لایو اکشن والت دیزنی و ششمین بازسازی فیلم‌های کلاسیک این کمپانی است.

تاکنون بازی بازیگرانی همچون بیانسه، ست روگان، دونالد گلاور، بیلی ایچر، جان الیور و جیمز جونز به عنوان صداپیشگان این انیمیشن قطعی شده است. این بازتولید کمپانی والت دیزنی 19 جولای سال 2019 اکران بین‌المللی خود را امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

شیر شاه,بیانسه,صداپیشگی,Loin King 
بیانسه صداپیشه شخصیت نالا Nala

شیر شاه,بیانسه,صداپیشگی,Loin King
دونالد گلاور با شخصیت اصلی سیمبا

شیر شاه,بیانسه,صداپیشگی,Loin King
جیمز ارل جونز در نقش شخصیت دوست داشتنی موفاسا

شیر شاه,بیانسه,صداپیشگی,Loin King
Alfre Woodard  در نقش سارابی مادر سیمبا

شیر شاه,صداپیشگی,Loin King
پوسترهای دیدنی Loin King

 

داستان انیمیشن شیرشاه، داستان شیر جوانی است به نام سیمبا است.

پدر سیمبا «موفاسا» نام دارد که پادشاه سرزمین حیوانات است. موفاسا پادشاه عاقلی است و به همین سبب تمام حیوانات به او احترام می گذارند. داستان انیمیشن شیرشاه ازآنجایی شروع میشود که موفاسا و سارابی، بچه شیری به نام «سیمبا» را به دنیا می اورند. سیمبا موجودی باهوش است و همه چیز را سریع یاد می‌گیرد، اما خطری اورا تهدید می‌کند.

این خطر برادر او یعنی اسکار است که درفکر به دست آوردن تاج و تخت است. در طول داستان با این مواجه میشویم که سیمبا توسط عموی خود فریب میخورد و به سرزمین تاریک می رود، جایی که کفتارها زندگی می کنند. در همین حین اسکار، موفاسا را به قتل میرساند و سیمبا باید از خـانه دور شود چرا که اسکار اورا تهدیدی برای تاج و تختی که تازه به دست آورده است می داند. در طول انیمیشن سیمبا با دو موجود دیگر آشنا می شود و تجربیاتی به دست می آورد که اورا تبدیل به شیری عاقل می‌کند.

 

بیشتر بدانید : 10 صحنه از ناراحت‌کننده‌ترین لحظات در انیمیشن‌های دیزنی!! +عکس

بیشتر بدانید : «شیر شاه»‌ براد پیت و رابرت دنیرو را شکست داد + عکس

بیشتر بدانید : این دو نمایش پرفروش‌ترین نمایش‌های دنیا هستند +عکس

بیشتر بدانید : 5 انیمیشن ارزشمند و آموزنده برای کودکان شما + عکس


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ