آیا کنسرت نیکی میناژ در عربستان لغو شد؟! + جزئیات
سروصدا و تعجب فراوانی که درباره اجرای برنامه توسط نیکی میناژ در عربستان ایجاد شده بود، سرانجام موجب شد تا او اعلام کند از اجرای برنامه در عربستان صرف‌نظر کرده است

کناره‌گیری نیکی میناژ، خواننده آمریکایی، از جشنواره موسیقی عربستان

به نقل از ورایتی، پس از مجادلات و جنجال بسیار که درباره اجرای برنامه این خواننده در عربستان سعودی ایجاد شد، نیکی میناژ اعلام کرد حضورش در جشنواره جهانی جده، لغو شده است.

این خواننده که قرار بود به دعوت بن سلمان در عربستان کنسرت بدهد در این باره گفت: بعد از دیدن دقیق بازتاب این کنسرت، برنامه‌ام را برای اجرای کنسرت در جشنواره جهانی جده لغو کرده‌ام.

بیشتر بدانید : خواننده زن جنجالی در عربستان کنسرت اجرا می کند!

این در حالی است که بنیاد حقوق بشر دو روز پیش از نیکی میناژ و دیگر چهره‌ها خواسته بود به خاطر سابقه بد عربستان در زمینه حقوق بشر در فستیوال جده شرکت نکنند.

جشنواره جهانی جده در استادیوم ورزش‌های ملک عبدالله در کنار دریای سرخ برگزار می‌شود و عربستان اجازه مصرف الکل و مواد در آن را نداده است.

دی جِی استیو آئوکی و لیام پاین عضو سابق گروه «وان دایرکشن» از دیگر هنرمندانی هستند که قرار است در این جشنواره حضور داشته باشند.

در چند ماه اخیر ماریا کری، انریکه و گروه بلک آید پیز در این کشور به اجرا برنامه پرداخته‌اند.

نیکی میناژ که قرار بود ۱۸ جولای در جده به صحنه برود، برای اجراهای اروتیکش شناخته می‌شود. با نشر این خبر بسیاری در تعجب بودند که او چگونه برنامه‌ای در کنار خانه خدا اجرا خواهد کرد؟


بیشتر بدانید : تصاویر اولین کنسرت به خوانندگی یک زن در عربستان

بیشتر بدانید : جنیفر لوپز رفت، ماریا کری و نیکی میناژ آمدند!

بیشتر بدانید : بازیگران و خواننده هایی که اجازه ندارند با هم کار کنند! + عکس

بیشتر بدانید : دعوای ماریا کری و نیکی میناژ در صحنه فیلمبرداری امریکن آیدل!

بیشتر بدانید : واکنش اعراب عربستان به اجرای نخستین کنسرت در این کشور!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com