واکنش طنز علیرضا خمسه به استندآپ کمدی جنجالی اش در کانادا
ویدئویی از استندآپ کمدی علیرضا خمسه در کانادا، موجب بروز برخی از اعتراضات و انتقادهای کاربران در فضای مجازی شد. واکنش لطیف هنرمند آشنا به انتقادها از ویدئوی استندآپ کمدی اش را در ادامه این مطلب بخوانید

نامه خمسه به کلاغها و سگهای نازنین!

 انتشار ویدئویی از استندآپ کمدی علیرضا خمسه در کانادا که موجب بروز برخی از اعتراضات و انتقادهای کاربران در فضای مجازی شد، موجب شد تا این هنرمند با نگارش یادداشتی کوتاه با لحنی طنز پاسخگوی این گلایه ها باشد. گلایه هایی که به نظر می رسد بدون توجه به ماهیت مطایبه آمیز استندآپ کمدی خمسه و کارنامه آشنای او در این حوزه، صرفاً واکنشی هیجانی و برخاسته از شرایط اجتماعی و اقتصادی امروز جامعه بوده اند. جالب آنکه در این باره حتی برخی دست به هک پیج اینستاگرام خمسه نیز زده اند که قطعاً رفتاری منطقی تلقی نمی شود.

بیشتر بدانید : استندآپ کمدی جنجالی علیرضا خمسه در کانادا + عکس و جزئیات

در ادامه یادداشت خمسه را بخوانید:

حضور محترم کلاغها و سگهای نازنین سرزمین ایران زمین، عرض سلام و ادب و احترام دارم.

اینجانب علیرضا خمسه که مدتی است به نوع پیشرفته ای از سندروم شاپرک (سندرومی که بیمار با ابتلا به آن فکر می کند مرغ همسایه غازه) مبتلا هستم و مراحل درمان را طی می کنم. صادقانه اقرار می کنم که تا همین دیروز نمی دانستم برخی از کاربران شبکه های اجتماعی کشور بدون جیره و مواجب و کاملاً خود جوش و عاشقانه از حریم سیاسی و امنیتی شما صیانت می کنند، وگرنه اسائه ادب نمی کردم و ناجوانمردانه شما عزیزان را با همتایان به اصطلاح نایس خارجی تان مقایسه نمی کردم. فلذا ضمن پوزش از این غفلت و خود باختگی قول میدهم ضمن طی مراحل درمانم از این پس بدون هماهنگی با حافظان بی مزد و منت شما قدمی از قدم بر ندارم و همیشه با الفاظ محترمانه و مودبانه از شما بزرگواران یاد کنم. در حال حاضر هم مشغول خودزنی هستم تا بلکه درس عبرتی شود برای آن دسته از به اصطلاح کمدین هایی که قصد داشتند در برنامه های آینده شان از موش ها، گربه ها، حشرات و مورچه های نازنین کشور مایه بگذارند. ضمنا سخنی هم با آندسته از کاربران شبکه های اجتماعی دارم که به جای بی تفاوتی نسبت به مسائل اقتصادی و اجتماعی اقشار زحمتکش جامعه، همیشه هشیار و بیدارِ مسایل مهمتر کشور هستند. درود بر شما.

 

بیشتر بدانید : دلایل علیرضا خمسه برای آوردن خر به خندوانه!

بیشتر بدانید : مهاجرت علیرضا خمسه به امریکا

بیشتر بدانید : تازه فهمیدم ممنوع‌الکار بوده​ام/ پای حرف​های علیرضا خمسه

بیشتر بدانید : علیرضا خمسه: شاید به خاطر دخترم از ایران رفتم

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir