جنیفر لوپز در فیلمی به کارگردانی خودش بازی می کند!
 جنیفر لوپز تله فیلم «مادرخوانده God Mother» را می‌سازد. او برای اولین تجربه کارگردانی خود قصد دارد تا زندگی بلانکو، قاچاقچی بزرگ مواد مخدر کلمبیا را در شبکه اس تی اکس روایت کند

جنیفر لوپز «مادرخوانده» کوکائین را بازی و کارگردانی می‌کند

 جنیفر لوپز در حال تجربه اولین کارگردانی خود است. جنیفر لوپز  قصد دارد از گریسلدا بلانکو( Griselda Blanco)، یک تله‌فیلم بسازد. بلانکو به نام «God Mother» یا مادرخوانده کوکائین مشهور بود. فردی که برای موفقیت خود همه افراد را از اطراف خود کنار می‌زده و به تنهایی روی پای خود ایستاده است، او در دوران کودکی بسیار فقیر بوده و این دوران را به سختی می‌گذراند تا یکی از بزرگترین سازنده‌ها و پخش کننده‌های مواد مخدر در جهان می‌شود. گفته شده است که او بیش از ۲میلیارد دلار ارزش داشت و یکی از چهره‌های کلیدی در جنگ‌های کابوی کوکائین میامی بود. بلانکو در سال ۲۰۱۲ در کلمبیا کشته شد.

لوپز همراه با ایلین گلداسمیت توماس و بنی‌مدینا و همچنین جولی یورن این فیلم را تولید خواهد کرد. فیلمنامه توسط رجینا کورادو(Regina Corrado) و ترنس وینتر (Terence Winter) نوشته شده است. وینتر، الکس پتییفر، اکسپرس براون و ریک یورن تولید و تهیه اجرایی این تله فیلم را برعهده دارند.

«مادرخوانده» سومین پروژه مشترک بین اس تی اکس فیلم( STXfilms) و جنیفر لوپز است، آنها در سال گذشته در کمدی عاشقانه «قانون دوم» و درام «آینده نوار باشگاه» با یکدیگر همکاری داشتند. برای ساخت این تله‌فیلم ابتدا با شبکه اچ بی او صحبت شد اما اکنون جنیفر در حل همکاری با اس تی اکس فیلم برای ساخت آن است.

لوپز گفت: «من همیشه علاقه‌مند بوده‌ام تا داستان بلانکو  را در فرصتی مناسب بازی کنم به دلیل اینکه او همه چیزهایی است که ما در داستان‌نویسی و شخصیت‌های پویا، بدنام، جاه‌طلب و باندبازی می‌بینیم را در خود دارد. در یک ژانر که توسط شاهزاده‌های افسانه ای تحت سلطه قرار می‌گیرد، من مشتاق هستم که توجه ویژه‌ای به این ضدقهرمان داشته باشم و برای سومین بار با اس تی اکس همکاری داشته باشم تا بتوانیم داستان پیچیده‌ای را برای زندگی به ارمغان بیاورم و زندگی پیچیده این فرد را روایت کنم. »

آدام فوگلسون، رئیس شبکه اس تی اکس فیلم گفت:«ما دوست داریم با جنیفر، الیین و بنیو کار کنیم. آنها تولیدکنندگان فوق‌العاده‌ای هستند و ما برای همکاری و اعتماد خود ارزش می‌گذاریم. این یک داستان جنایی واقعی و حماسی است که جنیفر در تعریف کردن آن بسیار هیجان دارد و ما برای تولید «خدای مادر» بسیار هیجان داریم.»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir