فروش بلیت‌های کنسرت مهران مدیری در کمتر از ۲۴ ساعت!!
 بلیت‌ های کنسرت مهران مدیری در کمتر از ۲۴ ساعت به فروش رفت اما هنوز مشخص نیست وی در این کنسرت چه قطعاتی را خواهند خواند

 بلیت های کنسرت مهران مدیری تمام شد

 مهران مدیری از بازیگران و کارگردانان شناخته شده کشورمان، این روزها در تدارک کنسرت جدیدی است که قرار است روز دوشنبه بیست و هشتم مرداد در تالار رویال هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شود. در این کنسرت که به همت شرکت «رویال هنر» میزبان علاقه‌مندان موسیقی است سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی با او همکاری خواهد کرد.

مهران مدیری که سال ۱۳۷۹ آلبوم «از روی سادگی» را با همراهی زنده‌یاد بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر کرده بود، تابستان سال گذشته مجموعه کنسرت‌هایی را با حضور سامان احتشامی و سایر نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان از جمله نیما حمدی نوازنده درامز، جابر خدایاری نوازنده پرکاشن، بابک ریاحی پور نوازنده گیتار باس، مسعود همایونی نوازنده گیتار الکتریک در برج میلاد تهران برگزار کرد.

درحالیکه سامانه فروش بلیت برای کنسرت مهران مدیری با مشکلات فنی مواجه شده بود اما بعد از باز شدن این سامانه در کمتر از ۲۴ ساعت بلیت کنسرت مهران مدیری به فروش رسید.

هنوز مشخص نیست مهران مدیری برای این کنسرت قرار است چه قطعاتی را بخواند و آیا قطعاتی از کنسرت قبلی خود را که حاشیه‌هایی را هم به دنبال داشت تکرار خواهد کرد یا خیر.

مدیری این روزها بازیگری و کارگردانی مجموعه طنز «هیولا» را بر عهده دارد که به تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است و جزو سریال های پرفروش است.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com