واکنش جیم کری به کسانی که قیافه او را مسخره کردند + عکس
 جیم کری سرانجام به انتقادات پیرامون فیلم جدید خود با نام «سونیکِ جوجه تیغی» (Sonic the Hedgehog) پاسخ داد، افتتاحیه اکران این فیلم سه ماه به تعویق افتاد چرا که طرافدارن او، این شخصیت و این طراحی را مسخره کرده بودند

 جیم کری پس از سه ماه، به انتقادهای هوادارانش پاسخ داد

جیم کری که برای بازی در فیلم جدید خود با نام «سونیکِ جوجه تیغی»، بسیار مورد تمسخر قرار گرفته است، تصمیم گرفت بالاخره پس از سه ماه سکوت خود را بشکند و توضیحاتی درباره آن نقش بدهد. بر اثر انتقادهای هواداران، تغییرات جدیدی در فیلم به وجود آمده که باعث شده است این فیلم با سه ماه تاخیر اکران شود.

 جیم کری سرانجام به انتقادات پیرامون فیلم جدید خود با نام «سونیکِ جوجه تیغی» (Sonic the Hedgehog) پاسخ داد، افتتاحیه اکران این فیلم سه ماه به تعویق افتاد چرا که طرافدارن او، این شخصیت و این طراحی را مسخره کرده بودند.

جیم کری که در «سونیکِ جوجه تیغی»، نقش ضدقهرمان را بازی می‌کند، گفت: «گاهی او قات می‌فهمید که هوشیاری جمعی تصمیم می‌گیرد و آن چیزی را هم که می‌خواهد به دست می‌آورد. این اتفاق برای این فیلم هم افتاد که البته من زیاد آن را دوست نداشتم اما این واکنش، یک واکنش جمعی از طرف مخاطبان بود.»

این عکس‌العمل پس از انتشار اولین تریلر برای اقتباس Paramount به وجود آمد که شامل شخصیت محبوب بازی ویدیویی Sega Sonic است. هواداران سریعاً به انتقاد از طراحی شخصیت که شامل دندان‌ها و... بود واکنش نشان دادند و از ترکیب شکل گرفته ناراحت بودند به همین دلیل به سرعت به شبکه‌های اجتماعی رفتند و واکنش خود را در آن جا نشان دادند. انتقادهای شدید باعث شد تا پارامونت اکران فیلم خود را تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵بهمن ۹۸) به تأخیر بیندازد.

جیم کری,بازیگری,فیلم های جیم کری,گریم جیم کری,سونیکِ جوجه تیغی
جیم کری در سونیکِ جوجه تیغی

با این حال، کری که مورد تمسخر بسیاری برای قیافه و شخصیت‌اش در این فیلم قرار گرفته بود، گفت که نمی‌داند چه احساسی باید نسبت به مخاطبان داشته باشد و افزود: «طرفداران احساس مالکیت بر شخصیت دارند و ما باید آن احساس را پیدا کنیم.»

به گفته تیم میلر، تهیه‌کننده اجرایی پروژه، تصمیم به طراحی مجدد سونیک، یک تصمیم مهم بود. میلر ادامه داد: «این حق رای دادن است و باید عالی باشد. ماهم به مخاطبان احترام گذاشتیم و امیدواریم از این موضوع استقبال کنند.»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir