جنیفر لوپز به اسکار نزدیک شد!
منتقدين پعد از تماشاي فيلم "کلاهبرداران" Hustlers ، جنيفر لوپز را شانس دريافت جايزه اسکار بهترين بازيگر زن نامیدند

جنیفر لوپز در فیلم کلاهبرداران Hustlers

فيلم جديد جنيفر لوپز تحت عنوان "کلاهبرداران" (Hustlers) در تعطيلات آخر هفته‌ي گذشته در جشنواره‌ي فيلم تورنتو اکران شد و بسياري از منتقدين بازي لوپز در اين فيلم را بهترين نمايش او در کارنامه‌ي بازيگري‌اش توصيف کردند. نقش مکمل "رومانا" با بازي لوپز بلافاصله پس از نمايش فيلم يکي از گزينه‌هاي اسکار در نظر گرفته شد.

منتقدين فيلم "کلاهبرداران"‌ پراحساس، سرگرم‌کننده و کمي ترسناک توصيف مي‌کنند که اغلب اين خصوصيات عالي از بازي مستحق اسکار لوپز نشأت مي‌گيرد. "کوين فالن" منتقد "ديلي بيست" با اشاره به همين مسئله مي‌نويسد: "دوست من "رامين ستوده" در ورايتي دائماً فيلم را نسخه‌ي "ارين بروکوويچ" لوپز و در سطح بازي جذاب "متيو مک‌کانهي" در "مجيک مايک" مي‌داند. ارزيابي درستي است اما وجود بي‌مانند و متفاوت خودش را دارد و در اين فيلم يک خرس مادر درنده‌خو است. در صورتي که استوديو زيرک باشد بايد او را به شکل جدي وارد رقابت اسکار در بخش بهترين بازيگر زن نقش مکمل کند؛ "کنستانس وو" که بازيگر نقش اول فيلم است و نمايش لوپز نمونه‌ي کامل يک نقش مکمل است که در از عهده‌ي وظيفه‌اش که تکميل شخصيت اصلي است برمي‌آيد."

 لس آنجلس تايمز در حين برگزاري جشنواره‌ي فيلم تورنتو احساس "جنيفر لوپز" در مورد اين ستايش‌ها را جويا شده است. لوپز مي‌گويد: "وقتي که امروز بيدار شدم و با چنين واکنش‌هايي مواجه شدم با خود گفتم: "بسيار خوب!" البته طبيعي است که احساس غرور مي‌کنم. در دوران بازيگري سخت کار کرده‌ام. در فيلم‌هاي بسيار زيادي بازي کرده‌ام و در نقش‌هاي بسياري بازي کرده‌ام که به من آموخته‌اند تنها چيزي که دوست مي‌دارم بازي کنم را بپذيرم. با امضاي قرارداد بازي در هر فيلمي تنها هدفم اين است که هنرمند بودن را تجربه کنم و عاشق زندگي و مردم باشم. اينکه چنين فرصتي در زندگي من فراهم شده باعث افتخار است. من آموخته‌ام که به چيز ديگري فکر نکنم. وقتي که بازي تو را شايسته‌ي اسکار مي‌دانند، احساس عجيبي است."

لوپز اضافه مي‌کند: "اشک مرا جاري مي‌سازد. با خود مي‌گويم واي، يک نفر از کار من راضي است! مي‌گويم من از بازيگري لذت مي‌برم و مسائل ديگر اهميتي ندارند، اما اهميت دارد – اهميت دارد که تلاش شما قدر دانسته شود و اين خوشايند است."

در فيلم "کلاهبرداران" به کارگرداني "لورين اسکافاريا"، لوپز در مقابل "کنستانس وو" و "کيکي پالمر" نقش‌آفريني کرده است. استوديوي STX اين فيلم را از ۱۳ سپتامبر در سراسر آمريکا اکران مي‌کند.

 

بیشتر بدانید : نگاهی به فعالیت های سینمایی جنیفرلوپز Jennifer Lopez به مناسبت تولد 49 سالگی

بیشتر بدانید : اولین عکس منتشر شده از جنیفر لوپز در فیلم جدیدش

بیشتر بدانید : جنیفر لوپز در فیلمی به کارگردانی خودش بازی می کند!

بیشتر بدانید : ۱۰ فیلمی که در باکس‌آفیس فاجعه آفریدند/ از جنیفر لوپز تا کیانو ریوز!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir