بخش های حذف شده "جوخه انتحار" Suicide Squad منتشر شد! + تصاویربخش های حذف شده "جوخه انتحار" Suicide Squad منتشر شد! + تصاویر
دیوید آیر اخیرا تصویر جدیدی از بخش‌های حذف شده فیلم "جوخه انتحار" را منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور متفاوت جوکر و هارلی کویین هستیم

تصویر متفاوت جوکر و هارلی کویین

 فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با وجود عملکرد بسیار خوبی که در گیشه داشت و توانست بیش از ۷۴۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند، اما نتوانست نظر منتقدان و طرفداران دنیای دی سی (DC) را جلب کند. طبق گفته منابع نزدیک، بخش‌های زیادی از فیلم دوباره فیلمبرداری شده بود و در واقع بیشتر صحنه‌های شخصیت جوکر با بازی جرد لتو، در فیلم حذف شده و پایان فیلم نیز تغییر کرده است. بااین حال، تا به امروز تصاویر کمی از این نسخه از فیلم منتشر شده و اطلاعات زیادی از آن نیز در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از صحنه‌های حذف شده فیلم جوخه انتحار منتشر شده است. دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad اخیرا تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور متفاوت جوکر و هارلی کویین با بازی مارگو رابی، هستیم.

انتشار بخش‌های حذف شده جوخه انتحار The Suicide Squad
بخش‌های حذف شده فیلم جوخه انتحار The Suicide Squad


 در واقع این صحنه پس از صحنه سقوط هلیکوپتر حامل جوکر در فیلم Suicide Squad است که گفته می‌شود در ابتدا قرار بود جوکر تلاش کند تا هارلی کویین را از هلیکوپتر به پایین پرتاب کند، اما ددشات مانع می‌شود و در نهایت هلیکوپتر سقوط می‌کند. حال این تصویر نشان می‌دهد که جوکر برای انتقام بازگشته و به‌نظر می‌رسد که شایعات منتشر شده در مورد تلاش جوکر برای قتل برخی از اعضای جوخه انتحار مثل هارلی کویین و احتمالا ددشات درست بوده است. آیر هم در پیام خود به تغییرات گسترده در فیلم Suicide Squad اشاره کرده و اعتقاد دارد فیلمی که اکران شده در واقع فیلم او نبوده، اما بعید است که روزی نسخه آیر را ببینیم.

انتشار بخش‌های حذف شده جوخه انتحار The Suicide Squad
انتشار بخش‌های حذف شده جوخه انتحار The Suicide Squad


در حال حاضر مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری فیلم The Suicide Squad آغاز شده که در این فیلم شاهد بازگشت هارلی کویین نیز خواهیم بود. جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


بیشتر بدانید : تلاش بازیگر سرشناس برای توقف فیلم جوکر!

بیشتر بدانید : بازیگرانی که نماد فیلمشان را روی بدن خود تتو کردند + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: zoomit.ir