مهناز افشار در کنار ابی و آرش روی استیج برنامه استعداد یابی لس آنجلسی + عکس
در فضای مجازی ویدئویی در حال دست به دست شدن است که نشان می‌دهد مهناز افشار در یک برنامه استعدادیابی شبکه فارسی زبان خارج از کشور داور شده است

مهناز افشار برای همیشه از ایران رفت؟

مهناز افشار که در ماههای اخیر هر بار با حاشیه‌های مختلفی در راس خبرها قرار گرفته و البته بارها بر کوتاه بودن سفرش و تصمیمش برای برگشت به ایران خبر داده بود، حالا به نظر می‌رسد دیگر تصمیمی برای بازگشت به سینمای ایران ندارد.

در ساعات گذشته ویدئوی تیزر یک مسابقه استعدادیابی مربوط به یکی از شبکه‌های فارسی زبان‌ خارج از کشور منتشر شده که مهناز افشار  را در کنار دو خواننده لس‌آنجلسی به عنوان داوران این مسابقه نشان می‌دهد.

مهناز افشار داور برنامه استعدادیابی لس آنجلسی
مهناز افشار داور برنامه استعدادیابس لس آنجلسی

ویدیویی از پشت پرده ضبط برنامه پرشیا گات تلنت که در شبکه ماهواره‌ای ام بی سری پرشیا قرار است پخش شود، منتشر شده که نشان می‌دهد مهناز افشار بازیگر سینمای ایران در میان داوران این مسابقه است.

در این برنامه که در سوئد در حال ضبط است، در کنار مهناز افشار ابراهیم حامدی مشهور به ابی، آرش لَبّاف معروف به آرش، نازنین نور از مجریان و بازیگران ایرانی و آمریکا داوران این مسابقه هستند.

تصاویر نشان می‌دهد افشار به عنوان داور با حجاب در این برنامه حضور یافته اما مشخص نیست با توجه به سیاست‌های فرهنگی داخلی، موضع مسئولان داخلی به اصل حضور این بازیگر در این شبکه ماهواره‌ای چیست.


بیشتر بدانید : عصر جدید لس آنجلسی با ابی و صدف طاهریان! + عکس

بیشتر بدانید : مزدک میرزایی همکار صدف طاهریان و ابی شد؟!! + جزئیات

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tabnak.ir/khabaronline.ir