همسر چاوشی یک زن ضدانقلابی و بی رحم شد! + عکس
اسپاکو یوسفی بازیگر فیلم تلویزیونی «سه سپیده» عنوان کرد که در این فیلم نقش زنی ضدانقلاب را بازی می‌کند

اسپاکو یوسفی همسر چاوشی در نقش یک ضدانقلاب

اسپاکو یوسفی بازیگر فیلم تلویزیونی «سه سپیده» عنوان کرد که در این فیلم نقش زنی ضدانقلاب را بازی می‌کند.

این روزها فیلم تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان در اردبیل در حال فیلمبرداری است و اسپاکو یوسفی برای نخستین بار در این فیلم در مقابل دوربین قرار گرفته است.

وی درباره نقش خود در این فیلم بیان کرد: من در این فیلم نقش رویا را که زنی ضدانقلاب است و بی‌رحمانه و بی‌احساس برای رسیدن به اهداف تشکیلات جان آدم‌ها را می‌گیرد، بازی می‌کنم. در واقع رویا نقش منفی زن این فیلم است که برای رسیدن به اهداف سازمانش از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

 همسر چاوشی در فیلم تلویزیونی سه سپیده
اسپاکو یوسفی در فیلم تلویزیونی «سه سپیده»

یوسفی درباره چگونگی حضورش در این فیلم نیز توضیح داد: با توجه به پیشنهاد آقای طوفان کارگردان و تهیه‌کننده کار و اعتمادی که برای ایفای این نقش سخت به من کردند و با توجه به کارنامه فیلمسازی خوب او، پذیرفتم تا در این فیلم حضور داشته باشم.

وی همچنین درباره چرایی پذیرش نقش منفی این فیلم گفت: فکر می‌کردم که کار سختی است، اما با راهنمایی‌ها و هدایت درست و معلم‌وار کارگردان و تشویق‌های او توانستم نقش رویا را بازی کنم.

یوسفی در پایان اظهار کرد: همسرم محسن چاوشی خواننده پاپ، بسیار صبورانه من را در انتخاب و رسیدن به این نقش همراهی کرد و یکی از مشوقین من برای حضور در این عرصه است.
 

بیشتر بدانید : همسر محسن چاوشی بازیگر تلویزیون شد + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com