بیوگرافی مگان پرمر مدلینگ: دختری که با پرچم ایران در مراسم گرمی بود + تصاویر
در مراسم گرمی 2020 که روز گذشته برگزار شد ویدئوهایی منتشر شد که دختر بازیگر-مدل ایرانی را نشان می‌داد که با پوشیدن پرچم ایران و شعاری ضدجنگ خبرساز شده بود. در ادامه به بیوگرافی این بازیگر و مدلینگ می پردازیم

بازیگر ایرانی امریکایی با پیراهن "نه به جنگ با ایران"

مگان پرمهر مدل و اینفلوئنسر ایران الاصل آمریکایی برای حمایت از ایران با لباسی نمادین که پرچم دو کشور ایران و آمریکا به نشانه صلح در کنار هم قرار گرفته بود با شعار « نه به جنگ به ایران » بر روی فرش قرمز Grammys 2020 حاضر شد . برخی رسانه‌ها نوشتند او ایرانی- آمریکایی است و در حالی که او کلا ایرانی‌ ست و سوابق پدرش زوایای تازه‌ای از ماجرا را نشان می‌دهد. مگان پرمر بازیگر ایرانی امریکایی همان طور که تصویر زیر مشاهده می کنید با پیراهن "نه به جنگ با ایران" در مراسم گرمی 2020 حضور یافت.

مگان پرمر,نگین پرمهر,مدلینگ ایرانی,بازیگر ایرانی در گرمی 2020,لباس با پرچم ایران و امریکا,دختری با پرچم ایران در گرمی 2020
مگان پرمهر با پرچم ایران در در مراسم گرمی 2020

مگان پرمر که نام اصلی او نگین پرمهر است یکی از مدل‌های معروف در اینستاگرام است. ابتدا به بیوگرافی مدلینگ ایرانی می پردازیم:

بیوگرافی مگان پرمر Megan Pormer، مدلینگ و فشن شو ایرانی

مگان پُرمِر متولد ۱۴ ژوئن سال ۱۹۹۲ برابر با ۲۴ خردادماه ۱۳۷۱ در ایران می باشد و علامت ماه تولد او برج جوزا یا همان دوپیکر است.
قد او یک متر و ۷۳ سانتی متر (۱۷۳) می باشد.

مگان پرمر,نگین پرمهر,مدلینگ ایرانی,بازیگر ایرانی در گرمی 2020,لباس با پرچم ایران و امریکا,دختری با پرچم ایران در گرمی 2020,بیوگرافی مگان پرمر
مدلینگ ایرانی در مراسم گرمی 2020

نام اصلی مگان پرمر مدلینگ

اسم فارسی مگان “نگین” است. و اصل فامیلی او “پرمهر” است. در واقع نام ایرانی و اصلی او نگین پرمهر است.
پدر مگان ، مهندس پرمهر در کار ساخت و ساز بود. او مردی بسیار ثروتمند بود که در سال ۸۹ درسن ۴۹ سالگی از بین رفت. او کودکی خود را هم در ایران و هم در بریتانیا گذراند. در ادامه مطلب درباره سوابق پدر نگین پرمهر توضیح خواهیم داد.

شهرت مگان در فشن شو

مدلی که  بعد از این که چهره او عکس روی جلد مجله کازموپولیتن ۲۰۱۷ شد، شهرتش بالا گرفت. او همچنین روی جلد مجله Women’s Health Middle East and Tehran (سلامت زنان خاورمیانه و زنان) ظاهر شد.

مگان پرمر,نگین پرمهر,مدلینگ ایرانی,بازیگر ایرانی در گرمی 2020,لباس با پرچم ایران و امریکا,دختری با پرچم ایران در گرمی 2020,بیوگرافی مگان پرمر
مگان پرمر مدلینگ ایرانی

فعالیتهای مگان پرمر قبل از شهرت

او در سال ۲۰۱۵ مجری برنامه زنده توی جدید (New You) شد. مگان هم چنین در برنامه های رِیالتی (سریال واقع نما) با نام « Keeping Up with the Kardashians and Botched »چندین بار حضور یافت.

 

او این فرصت و شانس را داشت تا با کارگردان- جی جی ابرامز JJ Abrams- طی یکی از مراسم فرش قرمز مصاحبه کند.

فیلم هایی که نگین پرمهر بازی کرده

Beneath a Sea of Ligh
Renegade Alliance
The Clean Up (۲۰۱۳)
The Ladies Room (۲۰۱۳)

مدرک تحصیلی نگین پرمهر

او دارای مدرک دکترا PhD در رشته مهندسی پزشکی است. او مدرک دکترای خود را در لندن گرفت. وی ضمن انجام پروژه ای، با آنجلینا جولی آشنا شد. آنجلینا در آن زمان تست ژنتیک انجام داده و مطلع شده بود که ژن سرطان سینه دارد. پس از آن ژولی (جولی) در زمینه این بیماری صحبت کرده و از این طریق جان بسیاری از زنان را نجات می دهد. در این حین مگان به قدرت هالیوود پی برده و تصمیم می گیرد تا برای شرکتی که تست جولی را انجام داده مکاتبه کرده و چهره تبلیغاتی آن کمپانی بشود.

مگان پرمر,نگین پرمهر,مدلینگ ایرانی,بازیگر ایرانی در گرمی 2020,لباس با پرچم ایران و امریکا,دختری با پرچم ایران در گرمی 2020,بیوگرافی مگان پرمر
مگان پرمر یا نگین پرمهر مدلینگ ایرانی امریکایی

بدین ترتیب او به امریکا مهاجرت کرد. در این شرکت امریکایی، مگان شروع کرد به تبلیغ این تست ژنتیکی در چند برنامه و شو تلویزیونی. در همین زمان بود که کیم کارداشیان (که در خانواده او نیز سرطان سینه وجود دارد) از طریق یکی از دوستان مگان او پرمر خواست تا به برنامه تلویزیونی او رفته و تبلیغاتی در زمینه تست ژنتیک تشخیص سرطان سینه در زنان داشته باشد. در آنجا او این شانس را به دست آورد تا با چند نفر از بزرگترین پزشکان امریکایی کار کند و چندین وزیر و پادشاه را از کشورهای مختلف ببیند. از آن جا بود که مجله سلامتی زنان (Women’s Health) به مگان پیشنهاد داد تا عکس روی جلد مجله باشد به عنوان اولین فردی که تست های سرطانی را به صورت تبلیغاتی ارائه کرده است.

مگان پرمر,نگین پرمهر,مدلینگ ایرانی,بازیگر ایرانی در گرمی 2020,لباس با پرچم ایران و امریکا,دختری با پرچم ایران در گرمی 2020,بیوگرافی مگان پرمر 
مگان پرمر بازیگر و مدلینگ ایرانی

ترفند او برای معرفی این تست این بود که آن را به شکلی جذاب و سرگرم کننده به بیننده ها ارائه دهد. او هم چنین همکاری هایی با پاریس هیلتون در همین زمینه داشته است.

پدر مگان پرمر یا نگین پرمهر که بود؟

برای روشن شدن این موضوع این گزارش قدیمی ایرنا را بخوانید تا دستتان بیاید پدر نگین پرمهر چه کسی است!

تجمع اعتراضی مالباختگان مقابل بانك مركزی

خبرگزاری ایرنا در گزارشی در تاریخ 28 مهر 92 نوشته بود: گروهی از مالباختگان به مردی كه 15 سال قبل با پیش فروش زمین، دارایی آنها را جمع آوری كرده بود، به دلیل تصاحب این دارایی ها توسط تعدادی از بانك های خصوصی در مقابل بانك مركزی تجمع كردند.

این افراد در مقابل بانك مركزی تجمع كرده بودند تا مراتب اعتراض خود را به گوش مسوولان بانك مركزی برسانند، چرا كه به گفته آنان، بانك مركزی نظارت دقیقی بر عملكرد سایر بانك ها نداشته و همین امر موجب شده سواستفاده های گسترده در نظام بانكی صورت گیرد.

مگان پرمر,نگین پرمهر,مدلینگ ایرانی,بازیگر ایرانی در گرمی 2020,لباس با پرچم ایران و امریکا,دختری با پرچم ایران در گرمی 2020,بیوگرافی مگان پرمر
نگین پرمهر مدلینگ ایرانی در گرمی 2020

'سعید طاهری' یكی از مالباختگان در این خصوص گفت: آقای شاپور باقری پرمهر كه خود را سازنده مسكن معرفی كرده بود، در نقاط مختلف شهر اقدام به ساخت و ساز می كرد و این ساختمان ها را با قیمت های نازلی پیش فروش می كرد.

وی افزود: این فرد علاوه بر مبالغی كه از مردم می گرفت با شگردهای خاص از چندین بانك خصوصی نیز مبالغ سنگینی تسهیلات دریافت كرده بود.

طاهری بیان كرد: بعد از گذشت مدتی اعلام شد، فرد میلیاردر فوت كرده و تمام فعالیت های وی به بازماندگان رسیده است و از این تاریخ مشكل برای خریداران شروع شد.

وی افزود: از تاریخ درگذشت این فرد در سال 1384 تاكنون، برای احقاق حقوق از دست رفته خود به هركجا مراجعه می كنیم با دربسته مواجه می شویم اما سیستم بانكی در این بین بیكار ننشسته و برای احقاق حقوق خود اقدام به واگذاری زیر قیمت ساختمان ها می كند در حالی كه ما راه به جایی نداریم.

این فرد معترض گفت: سوال ما از مسوولان این است كه چرا به فردی كه از بانك های مختلف برای ملكی تسهیلات گرفته اجازه اینكار داده شده و ضمن آنكه چرا در این میان بانكهای تسهیلات دهنده در ضررمردم شراكت نمی كنند و فقط ساختمان ها را به نفع خود مصادره می كنند.

نقش پدر مگان در موفقیتش

او در موفقیت چندجانبه خود در کنار مصاحبه اولیه ای که با انجلینا جولی داشت، پدر خود را بسیار مؤثر می داند. به گفته وی هنگامی که پدرش از علاقه مگان برای مدلینگ و بازیگری باخبر شد، به دخترش وعده داد که در صورتی که در رشته مهندسی موردعلاقه خود تحصیل کند، مگان را در زمینه علاقه مندی هایش حمایت خواهد کرد.

مگان پرمر,نگین پرمهر,مدلینگ ایرانی,بازیگر ایرانی در گرمی 2020,لباس با پرچم ایران و امریکا,دختری با پرچم ایران در گرمی 2020,بیوگرافی مگان پرمر
بازیگر ایرانی در مراسم گرمی با پرچم ایران

بدین شکل بود که پدر او را به انگلستان برای تحصیل در مدارس و سپس در دانشگاه فرستاد. شرط پدر این بود که پس از اینکه مگان دخترش مدرک لیسانس خود را اخذ کند، بتواند وارد حرفه مدلینگ شود. سپس به خواست پدر دوباره فوق لیسانس خواند. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشدش، پدر وی فوت شد. به هرحال غرورش باعث شد تا آخر تحصیل خود را ادامه دهد و مدرک دکتری در زمینه مهندسی پزشکی را بگیرد.

بیشتر بدانید : بیانسه، دمی لواتو و بیلی ایلیش در مراسم جوایز گرمی 2020 + تصاویر

بیشتر بدانید : دختری که جوایز گرمی 2020 را درو کرد + عکس

 
تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ