نشست نیمه شبی برای شهاب حسینی در پردیس ملت + عکس
فیلم سینمایی «شین» به تهیه‌کنندگی و بازیگری شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی امشب ساعت۲۲ در سینمای رسانه به نمایش درمی‌آید

اولین عکس شهاب حسینی در فیلم "شین"

شنبه ۱۹ بهمن ماه قرار بود به روال روزهای گذشته سه فیلم داستانی جدا از باکس مستند و کوتاه در جدول نمایشی پردیس سینمایی ملت برای خبرنگاران منتقدان به نمایش درآید، اما چند روز پیش فیلم «شین» به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی در بخش خارج از مسابقه این جشنواره اضافه شد.

حسینی که پیش از جشنواره در دو بیانیه طولانی به دفاع از جشنواره و مخالفت با تحریم آن پرداخته و تاکید کرده بود این رویداد فرصتی برای صحبت کردن است، به دلیل سفر در نشست خبری دیگر فیلم خود با نام «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری نتوانست به پردیس ملت برسد، اما قرار است امشب با فیلم‌ «شین» که با بازی او اکران می شود خودش هم در نشست خبری فیلم شرکت کند.

این فیلم ساعت ۲۲ در پردیس سینمایی ملت به نمایش درمی‌آید و احتمالاً نشست مطبوعاتی آن حوالی ۱۲ نیمه شب برگزار می شود.

البته «شین» تنها فیلم جدید اضافه شده به جدول پردیس ملت نیست و فردا شب هم فیلم «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد که در فهرست رزروهای بخش سودای سیمرغ قرار داشت در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه و منتقد نمایش داده میشود.

در آخرین روز جشنواره یعنی دوشنبه، ۲۱ بهمن هم فیلم «پسر کشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی که در روزهای اول جشنواره به دلیل تکمیل نشدن مراحل فنی فیلم «خورشید» مجید مجیدی به جشنواره اضافه شده بود، ساعت ۱۹:۳۰ نمایش داده می‌شود و پس از نشست مطبوعاتی این فیلم، نشست اعلام نامزدهای جشنواره برگزار می‌شود.

همچنین روابط عمومی فیلم شین از اولین عکس شهاب حسینی در این فیلم رونمایی و اعلام کرد: فیلم سینمایی «شین» به تهیه‌کنندگی و بازیگری شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی امشب ساعت22 در سینمای رسانه به نمایش درمی‌آید.

همزمان با اکران فیلم «شین» اولین تصویر از شهاب حسینی در این فیلم رونمایی شد.

شهاب حسینی در شین,فیلم جدید شهاب حسینی,شهاب حسینی در جشنواره فجر
رونمایی از اولین عکس شهاب حسینی در «شین»

شهاب حسینی که در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «آن شب» کوروش آهاری در بخش فیلم‌های نگاه نو حضور داشت، برای نمایش فیلم «شین» که در سال ۹۷ تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته به سینمای رسانه‌های جشنواره فیلم فجر می‌آید.

جمشید هاشم‌پور، مهدی پاک‌نیت، هوشنگ توکلی، سیامک اطلسی، علی شادمان و غزال نظر دیگر بازیگران این فیلم هستند که در این نمایش ویژه که در قالب فیلم‌های اول خارج از مسابقه در یک سانس اکران می‌شود در پردیس ملت حضور خواهند یافت.

افسانه ناصری، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث، مهدی بجستانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
 

بیشتر بدانید : فیلم های شهاب حسینی که حتما باید ببینید + عکس

بیشتر بدانید : عکس های شهاب حسینی و پسرش و نیوشا جعفریان در فستیوال فیلم کالیفرنیا

بیشتر بدانید : چرا فیلم "آن شب" شهاب حسینی در امریکا ساخته شد؟ + عکس

بیشتر بدانید : حواشی فیلمی با بازی شهاب حسینی در امریکا برای حضور در جشنواره فجر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir