از سیمرغ پیمان معادی تا شگفتی سازی نازنین احمدی در جشنواره + عکس
برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن و مرد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

بهترین بازیگر مرد و زن چشنواره فجر 98

در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد به پیمان معادی (برای درخت گردو) و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن به نازنین احمدی (برای ابر بارانش گرفته) اهدا شد.

​پیمان معادی که در مراسم اختتامیه حضور نداشت ویدئویی ارسال کرد که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران پخش شد. وی گفت به دلیل حضور در پروژه‌ای در خارج از کشور شانس حضور نداشته و از کارگردان و تهیه کننده فیلم تشکر کرد.

​پیش از اهدای این جایزه، سعید راد عضو هیئت داوران جشنواره فیلم فجر از عدم حضور برخی سینماگران در مراسم اختتامیه انتقاد کرد.

​سعید راد گفت: "سینما هستی است. مبنای سینما هستی حرکت رو به جلو و امید هست. خیلی دوست داشتم استادهای که با آنها کار کردم توی این سالن باشم. من تعجب می‌کنم. مجید مجیدی، احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی‌کیا و استاد مسعود کیمیایی که از دست همه اینها جایزه گرفتم افسوس میخورم چرا نیستند.

اصلا قهر یعنی چی؟ کجای دنیا برای ما دست زدند جز اینجا؟ کسانی که این بالا جایزه گرفتند برای من غریب است که چرا نمی‌آیند جایزه شان را بگیرند."

نازنین احمدی بهترین بازیگر زن جشنواره فجر
نازنین احمدی بهترین بازیگر زن جشنواره فجر

نازنین احمدی نیز که برای اولین تجربه سینمایی‌اش شگفتی خلق کرد و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد، پس از دریافت جایزه خود گفت: افتخار می‌کنم این جایزه را از حضور در فیلم مجید برزگر گرفتم.

بیشتر بدانید : چرا عوامل "روز صفر" در اختتامیه جشنواره فجر حضور نداشتند؟ + عکس

بیشتر بدانید : گریه طناز طباطبایی زمان دریافت اولین سیمرغ بلورین + عکس

بیشتر بدانید : کنایه امیر آقایی از مجری جنجالی شبکه افق در جشنواره فجر + عکس

بیشتر بدانید : اختتامیه جشنواره فجر 98 در میان اشک و قهر و سانسور! + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: iranart.ir