خبری تازه از حال محمدرضا شجریان در بیمارستان + عکس
علی جهاندار از دوستان محمدرضا شجریان، آخرین وضعیت جسمی وی در بیمارستان را، تشریح کرد

آخرین وضعیت جسمی شجریان از زبانِ همایون

علی جهاندار خواننده که از دوستان محمدرضا شجریان است، در ارتباط زنده تلفنی با برنامه تلویزیونی «شب موسیقی» شبکه چهار سیما، گفت: دو شب گذشته که شایعاتی درباره وضعیت جسمی استاد شجریان منتشر شد، به بیمارستان جم رفتم. در آنجا عده‌ای از طرفداران استاد تجمع کرده و نگران بودند. من لباس مشکی پوشیده بودم و به من گفتند که تو از چیزی خبر داری و به ما نمی‌گویی.

بیشتر بدانید : آخرین وضعیت استاد شجریان به روایت همایون + عکس

من هم به آن‌ها اطمینان دادم که اطلاعات دقیق را می‌پرسم و می‌گویم. پس از آن به همراه همایون{شجریان} تصمیم گرفتیم، نزد مردمی که تجمع کرده‌اند برود و با آن‌ها صحبت کند و واقعیت را به آن‌ها بگوید. به همین ترتیب مردمی که آنجا بودند حرف‌های او را باور کرده، به خانه‌های خود رفتند. آن‌شب وقتی که به ملاقات استاد رفتم، با کمک اکسیژن نفس می‌کشید و جای نگرانی خاصی نبود. یکشنبه، ۴ اسفند بعد از ظهر هم همایون‌جان و افسانه عزیز به من گفتند که حال پدرشان بهتر است.

بیشتر بدانید : وقتی صدای آثار شجریان از هر گوشه ای به گوش می رسد + عکس

همایون شجریان شامگاه یکشنبه ۴ اسفند با انتشار مطلبی جدید در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«دوستان عزیز و گرامی، امیدوارم سلامت و برقرار باشید. همانطور که خدمتتان وعده داده بودم به اطلاعتان می‌رسانم، خوشبختانه در دو روز گذشته تغییرات مثبتی در وضعیت پدر حاصل شده که نیاز ایشان به دستگاه تنفسی رو بسیار کم کرده است.»

وضعیت جسمانی استاد شجریان از زبان همایون
وضعیت جسمانی استاد شجریان از زبان همایون

بیمارستان جم که محل بستری محمدرضا شجریان است، در بیانیه‌ای تازه اعلام کرد که شرایط بالینی این هنرمند پایدار است.

در بیانیه‌ای که بیمارستان جم درباره وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان منتشر کرده است، آمده:

«در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنر دوست و هم‌میهنان عزیز ، به استحضار می‌رساند ، شرایط بالینی ایشان در حال حاضر پایدار بوده و عفونت ریوی تا حدود زیادی کنترل گردیده است و کماکان جهت مراقبت‌های بیشتر و بهتر نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه می باشد.»

از روز جمعه، دوم اسفند، خبرهایی درباره درگذشت محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که همایون شجریان، پزشکان معالج وی و روابط عمومی بیمارستان جم این خبرها را تکذیب کردند.
 

بیشتر بدانید : شجریان از نگاه خودش! شجریان از نگاه دیگران!

بیشتر بدانید : عکس های دیدنی و قدیمی از محمدرضا شجریان که تا بحال ندیده بودید!

بیشتر بدانید : شجریان در سال هایی که دشمن عشق پیروز شد ...

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir/khabaronline.ir