انتظار نمی رفت پرستویی با سالومه دل بدهد و قلوه بگیرد! + عکس
به دنبال هک شدن پیج اینستاگرام «سالومه سیدنیا» مجری و تهیه‌کننده شبکه «من‌ و تو»، تصاویری از گفت‌وگوهای وی با برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها منتشر شد و واکنش کیهان را در پی داشت

کیهان از دست پرویز پرستویی عصبانی شد

در پی هک شدن پیج اینستاگرام «سالومه سیدنیا» مجری و تهیه‌کننده شبکه بهایی «من‌وتو»، که برای آل‌سعود کار می‌کند تصاویری از گفت‌وگوهای وی با برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها منتشر شده است که نشان از ارتباط عمیق او با برخی از بازیگران دارد.

بیشتر بدانید : از مهناز افشار تا داروغه زاده: واکنش ها به هک شدن پیج سالومه و لو رفتن چت هایش با هنرمندان + عکس

روزنامه کیهان به هک شدن پیج اینستاگرام «سالومه سیدنیا» مجری و تهیه‌کننده شبکه «من‌وتو» و ارتباط مجازی برخی بازیگران از جمله پرویز پرستویی با وی واکنش نشان داد.

این روزنامه در ادامه نوشت:

در پی هک شدن پیج اینستاگرام «سالومه سیدنیا» مجری و تهیه‌کننده شبکه بهایی «من‌وتو»، که برای آل‌سعود کار می‌کند تصاویری از گفت‌وگوهای وی با برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها منتشر شده است که نشان از ارتباط عمیق او با برخی از بازیگران دارد.

 تهمینه میلانی، پرویز پرستویی، ارژنگ امیرفضلی، رضا صادقی، علی انصاریان، شهره لرستانی و مهناز افشار از جمله سلبریتی‌هایی هستند که تصاویر چت‌هایشان با مجری شبکه سعودی من‌وتو انتشار یافته است. گفت‌وگوهایی که عمدتاًً پیرامون جمهوری اسلامی بوده نشان از بغض این جماعت نسبت به حاکمیت دارد.

در عکسی که از گفت‌وگوی تهمینه میلانی و سالومه منتشر شده، وی به صراحت به جمهوری اسلامی ایران فحاشی کرده و در نهایت منتقدین خود را ربات می‌خواند. در تصویر دیگری که از صحبت‌های سالومه و سلبریتی‌ها پخش شده، به وضوح می‌توان دید که او فیلم‌ها و عکس‌هایی را برای بازیگران ارسال می‌کند تا در صفحات مجازی‌شان منتشر کنند.

ارتباط مهناز افشار- بازیگری که مدت‌هاست به مردم ایران پشت کرده و همراه با چهره‌های ضدایرانی در شبکه‌های سعودی فعالیت می‌کند-  با مجری شبکه من‌وتو، از جمله مواردی است که در پی هک شدن پیج سالومه افشا شده است.

اما نکته جالب توجه ماجرا، گفت‌گوهای پرویز پرستویی با مجری برنامه‌های ضدایرانی است. پرستویی در بخشی از صحبت‌های خود با سالومه برای او می‌نویسد که جیره‌خوار نظام نیست و از اینکه به‌خاطر برادر شهید بودنش کارت بنیاد شهید ندارد، ابراز ناراحتی می‌کند.

چت لو رفته پرویز پرستویی و سالومه
چت لو رفته پرویز پرستویی و سالومه

پرستویی در بخش دیگری از گفت‌وگویش با سالومه، او را که اساساًً فعالیتش در راستای ضدیت با مردم ایران تعریف شده، دارای قلب پاک می‌داند و در آخر هم از تهیه‌کننده شبکه من‌وتو شماره واتس‌آپش را طلب می‌کند! درد دل‌های حامد پهلان(خواننده)، مهراب قاسمخانی و چت ارژنگ امیرفضلی با سالومه از دیگر مواردی است که در پی هک شدن پیج سیدنیا افشا شده است.

اگر این چت‌ها را که غالباًً ضدحاکمیتی بوده، با قانون آمریکا درباره اعطای ویزا به متقاضیان ورود به ایالات متحده مقایسه کنیم، مشخص می‌شود که بیشتر مواضع ضدحاکمیتی سلبریتی‌ها به‌خاطر چیست؟ آمریکا از متقاضیان ویزای آمریکا در سراسر جهان می‌خواهد که سابقه فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی طی پنج سال گذشته و همچنین اطلاعات بیوگرافی خود از ۱۵ سال گذشته را ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. به عبارتی، می‌توان گفت که سلبریتی‌ها با این فرض که شاید روزی بخواهند به آمریکا بروند، در فضای مجازی مواضع ضدحاکمیتی اتخاذ می‌کنند تا در صورت لزوم، کارشان برای دریافت ویزا راحت‌تر پیش برود.

جدای از همه اینها، یقیناً سلبریتی‌هایی که با سالومه در ارتباط بوده و هستند، با علم به مواضع ضدایرانی مجری من‌وتو اقدام به چنین کاری می‌کردند.

 سالومه سیدنیا کسی بود که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، در پیج اینستاگرام خود حاج قاسم را کودک‌کش خطاب کرد و حتی در یکی از پست‌هایش چنان اهانتی به سردار دل‌ها کرد که قلم از بیانش شرم می‌کند.

تکلیف امثال مهناز افشار و تهمینه میلانی مشخص و بغض‌شان نسبت به جمهوری اسلامی ثابت شده است و طبیعی است که با چنین فردی در ارتباط باشند اما از کسی مثل پرویز پرستویی انتظار نمی‌رفت که با مجری هتاک به شهید سلیمانی این‌گونه دل داده قلوه بگیرد و در انتها شماره‌اش را برای ارتباطات بیشتر طلب کند.
 

بیشتر بدانید : علت جدایی سالومه سیدنیا از زبان همسرش

بیشتر بدانید : توهین تاسف آور سالومه سیدنیا به ظریف


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: کیهان