آیا مهران مدیری در دورهمی عقب نشینی کرد؟! + عکس
مهران مدیری، کارگردان و مجری «دورهمی»، پس از انتقادهای زیادی که در سه هفته گذشته از او شد، با انتشار متنی، از ادامه ضبط این برنامه بدون تماشاگر خبر داد

«دورهمی» بدون تماشاگر شد

شیوع ویروس کرونا در ایران، بسیاری از فعالیت‌های هنری را که مستلزم جمع شدن مردم بوده، لغو کرده است. با این‌حال، اصرار مدیران صداوسیما به ضبط برنامه‌های ترکیبی چون «دورهمی» با حضور صدها تماشاگر، انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است.

اینک و پس از سه هفته بی‌توجهی به انتقادها، مهران مدیری سرانجام در صفحه رسمی برنامه «دورهمی» اعلام کرد که از شنبه (۲۴ اسفند)، این برنامه هم بدون حضور تماشاگران ضبط خواهد شد.

او که این‌روزها در حال ضبط «دورهمی» برای نوروز است، در ابن‌باره نوشت:

«لازم دانستم به مردم عزیزم و جامعه هنری کشورم، این مطلب را اطلاع دهم که ضبط برنامه «دورهمی» با حضور پزشکان متخصص، سازمان هلال احمر، و تیم تخصصی وزارت بهداشت، با رعایت حداکثر موارد ایمنی و بهداشتی، در حال اجرا بود.

با وجود رعایت تمامی این موارد، به جهت حفظ سلامت مردم و تیم سازنده، تصمیم گرفتم از روز شنبه (۲۴ اسفند) ضبط برنامه بدون حضور تماشاگر انجام شود و با تمهیدات فنی تدوین، حضور تماشاگران به مجموعه اضافه شود.
سلامت برایتان آرزو می‌کنم ...»

دورهمی بدون تماشاچی برگزار می شود
دورهمی بدون تماشاچی برگزار می شود

در حالی که سازندگان برنامه «دورهمی» پس از گذشت سه هفته از آغاز بحران کرونا در کشور تصمیم به ضبط برنامه بدون تماشاگر گرفتند، برخی از مشهورترین مجریان برنامه‌های گفتگومحور در آمریکا از جمله جیمی‌ کیمل، الن دجنرس، جیمی فالن، جیمز کوردن و ترور نوآ، در نخستین روزهای شیوع این ویروس در کشورشان، از حضور تماشاگران در استودیوی برنامه جلوگیری کردند.

 

بیشتر بدانید : آیا پس از لو رفتن عکس های مهران مدیری، دورهمی متوقف می شود؟

بیشتر بدانید : وقتی مهران مدیری، آرون افشار رو با خاک کوچه یکی کرد! + عکس

بیشتر بدانید : دلیل توقف "دورهمی" مهران مدیری چه بود؟ + جزئیات

بیشتر بدانید : اعلام زمان پخش فصل جدید "دورهمی"

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir