شرکت کننده "عصر جدید"، بازیگر سریال نوروزی شد! + عکس
شرکت‌کننده برنامه «عصر جدید» نقش یکی از سه دانشجوی سریال «کامیون» را بازی می‌کند

هادی مرتضی‌ زاده در سریال طنز نوروزی "کامیون"

سید مسعود اطیابی، سریال نوروزی «کامیون» را برای شبکه دو کارگردانی می‌کند. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید شده و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد.

مجموعه طنز «کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود. داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

هادی مرتضی زاده,شرکت کننده عصر جدید در سریال کامیون,شرکت کننده عصر جدید که لکنت داشت
هادی مرتضی‌ زاده شرکت کننده "عصر جدید" و بازیگر سریال "کامیون"

هادی مرتضی‌زاده، نقش یکی از سه دانشجو را به همراه بهنام شریفی و علی هاشمی بازی می‌کند. او سال قبل در فصل اول «عصر جدید»، به عنوان شرکت کننده حضور پیدا کرد و در نقش کسی ظاهر شد که به دلیل تصادف، قدرت تکلم خود را از دست داده است.

هادی مرتضی زاده,شرکت کننده عصر جدید در سریال کامیون,شرکت کننده عصر جدید که لکنت داشت
سریال نوروزی "کامیون"

بیوگرافی هادی مرتضی زاده

وی که چند سالی است در عرصه بازیگری تئاتر فعالیت دارد و توانست با اجرا خارق العاده اش در "عصر جدید" همه را تحت‌ تاثیر اجرای خود قرار دهد. او ابتدا با سناریویی نمایشی در نقش فردی معلول روی صحنه آمد و قصه‌ ای از شرط عجیب خواستگاریش گفت، اما پس از آن از قالب نمایشی بیرون آمد .

اما اجرای وی با واکنش های متفاوتی همراه بوده و اکثر کاربران وی را تحسین کرده و استعداد وی را در اجرا و بازیگری خارق العاده و ستودنی دانستند.

از فعالیت ها و اثار بازیگری این هنرمند اطلاعی در دست نیست. وی بازیگری را با تئاتر خیابانی آغاز نمود و با حضور در مسابقه عصرجدید به شهرت رسید. هادی مرتضی زاده در شهر کرج سکونت دارد. تاکنون اطلاعات بیشتری از او منتشر نشده است.

هادی مرتضی زاده,شرکت کننده عصر جدید در سریال کامیون,شرکت کننده عصر جدید که لکنت داشت
بازیگر نقش اشکان در سریال کامیون

سریال کامیون در خلاصه داستان این مجموعه طنز آمده که : درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود..

صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجوها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.»


بیشتر بدانید : اولین تصاویر لعیا زنگنه و مهدی هاشمی در سریال طنز نوروز 99

بیشتر بدانید : لعیا زنگنه بازیگر سریال طنز نوروزی شد

بیشتر بدانید : چه سریال هایی برای نوروز 99 ساخته می شوند؟ + عکس

بیشتر بدانید : سریال های نوروز 99: ساعت پخش و تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: shaboneh.com/yjc.ir