توهین دوباره صبا کمالی به ائمه و جنجالی که به شکایت انجامید + عکس
صبا کمالی در پست اینستاگرامی جدید خود مجددا به ساحت مقدس ائمه اطهار توهین کرد. این بازیگر با انتشار یک استوری، بابت پست توهین آمیزش نسبت به ائمه اطهار (ع) عذرخواهی کرد

پست جنجالی صبا کمالی در اینستاگرام دوباره حاشیه ساز شد

صبا کمالی که چند ماه پیش به تمسخر نذری و عزاداری برای امام حسین (ع) پرداخته بود و بعد از هجمه‌های فراوانی که به سمتش رفت مجبور به عذرخواهی شد بار دیگر حرکت زشت توهین آمیز خودش به ساحت ائمه را تکرار کرد.

جنجال جدید صبا کمالی,توهین صبا کمالی به مقدسات
توهین صبا کمالی به ائمه در اینستاگرام

هم‌چنین شنیده می‌شود وی پستی توهین آمیز به اقوام لر نیز منتشر کرده بود اما در حال حاضر سندی از آن دردست نیست.

صبا کمالی بابت پست توهین آمیز خود عذرخواهی کرد

طی سال‌های اخیر و با فراگیرشدن فضای مجازی بستری برای برخی با عقده‌های درونی فراهم شده تا برای دیده شدن به هر وسیله ای متوسل شوند. نمونه روشن این ادعا، خانمی با نام صبا کمالی است که اهانت به ائمه اطهار را برای دیده شدن انتخاب کرده است.

او که پیشتر با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توهین کرده بود این بار نیز در اقدامی گستاخانه با تحریف یک حدیث به امام صادق (ع) توهین کرد. این اقدام صبا کمالی باعث خشم بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد و بسیاری از مردم خواستار برخورد شدید دستگاه قضائی با این فرد شدند.

جنجال جدید صبا کمالی,توهین صبا کمالی به مقدسات
عذرخواهی صبا کمالی برای پست جنجالی اش

البته این فرد به مانند دفعه قبل با انتشار یک متن عذرخواهی کرد و برای بیگناه جلوه دادن خود آن را به ادمین صفحه اینستاگرامش نسبت داد. با این وجود به نظر می‌رسد با افرادی مانند صبا کمالی که به عقاید دیگران احترام قائل نیستند و هرزگاهی با انتشار چنین مطالبی موجب تحریک و رنجش افراد مذهبی می‌شوند قوه قضاییه بهتر است برخورد جدی داشته باشد.

شکایت از صبا کمالی، بازیگر تلویزیون و سینما

در پی این توهین ستاد بزرگداشت شهیدان عرب سرخی و طباطبائی‌نژاد، شکایت خود را علیه صبا کمالی به دفتر دادستان تهران ارسال کرد.

محمدرضا عرب‌سرخی، دبیر این رویداد فرهنگی، در این باره توضیح داد: «صددرصد سلبریتی ما صدقه سر اهل بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی رسیده‌اند که نود درصد آن‌ها محلی از اراب [اعراب] ندارند و متأسفانه مانند این بازیگر به بهانه ویروس کرونا به مقدسات ملت شهید پرور توهین می‌کنند که قطعأ به صورت کیفری پیگیری خواهد شد.»

وی ادامه داد: «در ضمن به وزیر ارشاد هشدار می‌دهم در صورت عدم ورود به این موضوع از ایشان هم شکایت خواهیم کرد. خط قرمز ملت ایران اهل بیت (ع) است.»

آیا صبا کمالی دوباره بازداشت می شود؟

چندی پیش بود که صبا کمالی با انتشار پستی که به عقیده وی درد و دل با امام حسین بود اما به عقیده بسیاری اهانت به ساحت مقدس این بزرگوار بود حسابی حاشیه ساز شد.

صبا کمالی سال گذشته در یک پست اینستاگرامی به تمسخر نذری و مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام پرداخته بود که در فضای مجازی بازتاب گسترده ای پیدا کرد و باعث پیگیری قضایی و در نهایت دستور جلب این بازیگر دیگر صادر شد. این بار نیز باید منتظر واکنش احتمالی قوه قضایی بود.

صبا کمالی کیست؟

او در سال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی خود را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرد و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی می‌باشد. آغاز فعالیت‌های او در تئاتر به سال ۱۳۷۶ و در تلویزیون به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد. همچنین وی در سال ۷۸ با فیلم «متولد ماه مهر» ساخته احمدرضا درویش، نخستین بار سینما را تجربه کرد.

وی در ۲۳ سالگی (۱۳۷۷) جایزهٔ نخست بهترین بازیگر را از سومین جشنوارهٔ تئاتر تهران برای بازی در نمایش «از عدمیت تا آدمیت» بُرد.

صبا کمالی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی است که در مجموعه‌هایی چون؛ «پس از باران»، «کیف انگلیسی»، «خوش نشین‌ها»، «شهریار» و … به ایفای نقش پرداخته است.

 

بیشتر بدانید : پست جنجالی صبا کمالی که باعث بازداشت وی شد + عکس

بیشتر بدانید : توضیحات صبا کمالی بابت پست جنجالی + تصاویر

بیشتر بدانید : افشاگری صبا کمالی از شبی که با فحش ناموسی از چنگ تهیه کننده...

بیشتر بدانید : واکنش صبا کمالی به حواشی پست اینستاگرامی جنجالی اش + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir/baeghtesad.com