حمله تند منیژه حکمت به سینماگران و پاسخ کوبنده بهمن بابازاده + عکس
منیژه حکمت؛ کارگردان پیشکسوت سینمای ایران به انتشار اسامی سینماگرانی که خواستار آزادی محمد امامی (متهم پرونده اختلاس صندوق ذخیره قرهنگیان) واکنش نشان داد که پاسخ بهمن بابازاده؛ خبرنگار حوزه موسیقی را به دنبال داشت

منیژه حکمت: رسوا تر از این میشود ذلت و حقارت را فریاد زد ؟

منیژه حکمت؛ کارگردان پیشکسوت سینمای ایران به انتشار اسامی سینماگرانی که خواستار آزادی محمد امامی (متهم پرونده اختلاس صندوق ذخیره قرهنگیان) واکنش نشان داد که پاسخ بهمن بابازاده؛ خبرنگار حوزه موسیقی را به دنبال داشت.

منیژه حکمت در توئیتر خود نوشت:

‏شرم بر ما، شرم بر سینماى ما كه به خاطر نواله اى كه برایمان پرت كرده اند این چنین به دریوزه گى افتاده ایم و عزت و آبروى فرهنگ و هنرمان را از كسى طلب میكنیم كه غارت سفره ناچیز فرهنگیان كشورمان تنها خلاقیت اوست و چشم به دست او داریم تا بازگردد و از ابتكارات خلاقانه عزتمندانه اش شاید لیسیدن كاسه اى هم نصیب ما گردد. چه شد كه به اینجا رسیدیم؟ اینها كیستند كه بر جرائمشان هم نام هنر میگذارند و چاپلوسى و دستبوسى شان را عدالتخواهى و انسان دوستى مینامند. آیا رسوا تر از این میشود ذلت و حقارت را فریاد زد ؟

انتفاد حکمت با واکنش بهمن بابازاده؛ خبرنگار حوزه موسیقی مواجه شد و وی در توئیتر خود با انتشار دو پوستر نوشت: ‏

خانم ⁧‫منیژه حکمت‬⁩ امروز بر خلاف دیروز به تندی به سینماگرانی که پای نامه مرخصی ⁧‫محمدامامی‬⁩ را امضا کرده اند، تاخته. با تندترین ادبیات ممکن. در حالی که در پوستر دو فیلم این سینماگر که همین اواخر تولید شده، لوگوی بانک... و تصویرگستر پاسارگاد دیده می‌شود!

پوستر جاده قدیم منیژه حکمت
پوستر جاده قدیم منیژه حکمت


پوستر شهر موشها منیژه حکمت 
پوستر شهر موشها منیژه حکمت

 

بیشتر بدانید : جنجال نامه هنرمندان برای آزادی محمد امامی، تهیه کننده "شهرزاد" + عکس

بیشتر بدانید : محمد امامی تهیه کننده شهرزاد آزاد شد؟

بیشتر بدانید : دستگیری محمد امامی تهیه کننده شهرزاد به اتهام فساد مالی!

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir