درگیری ساشا سبحانی با رپر معروف ایرانی + عکس
ساشا سبحانی بر خلاف خیلی از صفحه های مجازی که مطلب یا هنری برای عرضه دارند، فقط و فقط بی بندوباری و فحشا را تبلیغ می کند. اما ماجرای درگیری او با رپر ایرانی "حصین" چیست؟

ماجرای درگیری حصین ابلیس با ساشا سبحانی 

ساشا سبحانی (فعال دنیای مجازی و فرزند سفیر سابق ایران در ونزوئلا) نامی که هرازگاهی به گوش مان می رسد. اما او بر خلاف خیلی از صفحه های مجازی که مطلب یا هنری برای عرضه دارند، فقط و فقط بی بندوباری و فحشا را تبلیغ می کند.

محمد سبحانی معروف به ساشا سبحانی
محمد سبحانی معروف به ساشا سبحانی

خانه و خودروهای لاکچری که یقین داشته باشید همه این ها یک مشت ظاهرسازی است و اگر هم این دزدان به ملک و املاکی رسیدند، شکی نیست از طریق سرقت از جیب شماهایی که در سایت های شرطبندی آنها فعالیت داشته اید، این اتفاق شرین برای آنها رخ داده است.

یک حاشیه دیگر برای آقای حاشیه

روز گذشته در لایو یک چهره مشهور که نزدیک به 2 میلیون نفر در اینستاگرام طرفدار دارد صحبت از ساشا سبحانی شد. گویا ساشا سبحانی در لایو هنرمند رپ کشورمان به نام "حصین" حضور داشت و کامنت هایی هم در لایو او ارسال می کرد.

اما چهره معروف هیچ واکنشی نسبت به او نشان نداد و به قول خودشان کابل را گرفت؛ این اتفاق ادامه داشت تا اینکه کسانی که در لایو بودند به حصین خبر می دهند که ساشا سبحانی در لایو او حضور دارد. در ادامه این خواننده رپ مجبور می شود به این ماجرا واکنش نشان دهد و خطاب به طرفداران خود، این شخص را یک دزد خطاب می کند و ... .

حصین، ساشا سبحانی را دزد خواند

حصین (حسین رحمتی) در این ویدیو آقازاده متواری از کشور را به دزدی از اموال مردم متهم کرد و ادعا کرد حتی رمز پویا نیز به دلیل دزدی های این افراد و همدستانشان ابداع شده است. وی برای ادعاهای خود سندی ارائه نکرد اما وعده داد به زودی مدارکی را که سوءاستفاده های ساشا سبحانی را اثبات می‌کند منتشر خواهد کرد.

واکنش ساشا سبحانی

در ادامه ساشا سبحانی در اینستاگرام خود به خانواده حصین فحاشی های تندی می کند و با ادعاهای دروغ نسب به همسر وی مرز بی شرفی را برای بار دیگر جا به جا می کند ( البته ساشا سبحانی ساعاتی پس از اظهارات دروغش، ادعاهای خود را تکذیب و از همسر حصین عذرخواهی کرد). او که عاشق حاشیه است با حصین تماس گرفته و یک پیشنهاد به او می دهد.

ساشا به حصین گفته بود که در اینستاگرامش استوری بذارد مبنی براینکه این ماجرا یک سوءتفاهم است و در مقابل ساشا او را سلطان می نامد و خود شیرینی...!

دعوای ساشا سبحانی و حصین ابلیس
دعوای ساشا سبحانی و حصین ابلیس

خنده دار است؛ به قول حصین کسی که دزدی می کند خیلی آسته می رود و می آید اما این اشخاص دزدی می کنند که هیچ، هر روز بیشتر اقدام به تبلیغ خود و نحوه سرقت شان می کنند. امثال ساشا سبحانی این روزها بیشتر بیشتر شده است. این اشخاص هنری ندارند و عاشق چهره شدن هستند.

مگر می شود هنر یا استعدادی نداشته باشی و معروف شوی؟ بله می شود این روزها اگر یک صفحه مجازی در اینستاگرام بسازید، یک سایت پیش بینی هم کنارش و چاشنی بی بند و باری به آن اضافه کنید، شما پولدار می شوید. اما اشتباه نکنید در کنار این اقدام ها باید حساب بانکی کسانی که به شما اعتماد کرده اند را هم خالی کنید و بعد پولدار شوید.

ماجرای افشای ویس های حصین توسط ساشا

ساشا سبحانی که برای معروف شدن بیشتر دست به هرکاری می زند یک بازی دیگر به راه انداخت. ساشا با حصین تماس گرفت که این 2 شروع به فحاشی به یکدیگر کردند. ماجرا هنگامی جالب شد که حصین از ساشا عذرخواهی کرده و به او می گوید که با یکدیگر رفیق باشیم.

چرا حصین از کسی که ساعاتی قبل بدترین توهین ها را از او دریافت کرده، عذرخواهی می کند؟ حصین در لایو صفحه اینستاگرامش دلیل اینکار را طمعه گذاشتن برای ساشا عنوان کرد تا شاید دستش به او برسد. با شناختی که از این هنرمند مطرح رپ کشورمان داریم این نقشه از او بعید نیست.

حصین: وارد باند این سارق های شیک پوش نشدم

حصین در یک لایو دیگری که شب گذشته ضبطش کرده بود، واقعیت هایی را بیان کرد که شاید خیلی ها از ما این مطالب را بدانیم اما برای سرگرمی از پای صفحه های نامتعارف آنها تکان نخوریم! او از مردم خواست صفحه اینستاگرام ساشا سبحانی را ریپورت کنند و برای مقابله با این افراد به او بپیوندند.

بر خلاف تعدادی از خواننده های رپ کشورمان که با این سارقان رابطه دارند حصین جز کسانی است که وارد باند دزدان شیک پوش نشد و تقاص این کارش را هم با فحاشی به خانواده اش دریافت کرد. حصین در خصوص پیشنهاد ساشا و دیگر کسانی سایت شرطبندی دارند گفت: چندی پیش این افراد در اینستاگرام آنقدر به من پیام می دادند و اتفاقا هم پیشنهادهای مالی خوبی از آنها دریافت می کرد اما به هیچ وجه وارد باند آنها نشدم و تبلیغ شان نکردم.

در آخر حصین باردیگر توضیح داد: هنگامی که به او ویس دادم مرا تهدید کرد که اگر کاری که گفته است انجام ندهم صدای ضبط شده ام را که از او عذرخواهی کرده ام منتشر می کند. من اگر ریگی در کفش داشتم پیشنهادش را قبول می کردم تا ماجرا بدون سر و صدا تمام شود. به هیچ وجه به پیشنهاد این دزد فکر نکردم و خیلی زود به او گفتم هرکاری که دوست داری انجام بده تا دفعه بعد یکدیگر را ملاقات کنیم.

حصین کیست؟

حسین رحمتی زادهٔ ۱۲ مرداد ۱۳۶۶ در تهران با نام هنری حصین (پیش‌تر حسین ابلیس)؛ خواننده و ترانه‌سرای سبک رپ فارسی است.

حصین برای تحصیل به ارمنستان رفت و در آنجا با صادق و علی مجیدی آشنا شد که باعث خلق آثاری در رپ فارسی شد که هنر علی مجیدی و موسیقی‌های تلفیقی او نقش بسزایی در این امر داشت. حصین به همراه صادق تشکل کاغذ را تأسیس کرد و آثاری از این کمپانی منتشر شد. بعدها «محمدرضا شایع» رپر جوان توسط حصین به گروه اضافه شد و سپس صادق نیز از گروه جدا شد. حصین در سال ۱۳۹۸ پس از جدایی شایع، این تشکل را به صورت رسمی منحل و تشکل جدیدی با نام جوهر را شکل داده‌است.

حسین رحمتی با نام هنری حصین
حسین رحمتی با نام هنری حصین

حصین که سال ها پیش یک نوجوان 18 ساله بود با نام هنری ابلیس شروع به فعالیت کرد که بعد ها هنگامی که در این عرصه به عنوان یک پایه اصلی نامیده شد نام خود را به "حصین" تغییر داد. او در یکی از موزیک هایش به نام "کلمه عبور" دلایلش را که چرا نامش را حصین انتخاب کرده نه "حسین " توضیحاتی ارائه کرد. 

 

بیشتر بدانید : خواننده معروف به ابلیس بازداشت شد

بیشتر بدانید : شدت درگیری بهاره رهنما و ساشا سبحانی بالا گرفت!! + عکس و فیلم

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rokna.net/musicefars.ir