افشاگری ساسی مانکن از  پشت پرده ی شغل احسان علیخانی! + عکس
دعوای جنجالی و تیکه احسان علیخانی به ساسی در عصر جدید جنجالی شد 

ساسی مانکن ابروی احسان علیخانی را برد

احسان علیخانی با برنامه عصر جدید این شب ها در تلویزیون روی آنتن می رود. علیخانی ایتم های زیادی در عصر جدید ساخته است. وی در قسمتی از برنامه استعداد یابی عصر جدید تیکه سنگینی به آهنگ دکتر ساسی، خواننده لس آنجلسی انداخت که واکنش تند این خواننده را در پی داشت.

کنایه علیخانی به آهنگ دکتر ساسی

اجرای مبین درپور در عصر جدید آوار نواحی خراسانی بود. مبین درپور نوه استاد درپور است که استاد موسیقی خراسانی ایران بودند و امروز راه پدربزرگش را ادامه می دهد.

علیخانی در برنامه عصر جدید در توضیح اجرای مبین خواننده کم سن و سال، کنایه ای سنگین به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس آنجلسی چنین گفت:

به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما ، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت دار مبین عزیز باشیم.

واکنش تند ساسی به کنایه احسان علیخانی

کنایه ی احسان علیخانی مجری برنامه استعداد یابی عصر جدید به آهنگ دکتر ساسی، واکنش تند این خواننده را در پی داشت.

ساسی در پاسخ به علیخانی چنین نوشت:
تو به جای تیکه انداختن به من تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده ی سیما!!! بگو که بقیه مجری ها هم بدونن

در ادامه استوری ساسی در اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد:
 

sasy-mankan.JPG
پاسخ ساسی مانکن به کنایه علیخانی در عصر جدید

"احسان علیخانی" و جنجال موسسه مالی ثامن الحجج :

در تیرماه 97 در پی انتشار تخلفات تعاونی اعتبار «مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس» ثامن الحجج، از دو تن از هنرمندان و مجریان صدا و سیما با نام های « م – م» و « ا – ع» نیز اسم برده شد که سریعا افکار را متوجه مهران مدیری و احسان علیخانی می کرد.

بیشتر بدانید : احسان علیخانی و مهران مدیری تبرئه شدند

خبر دریافت مبلغ 3 میلیارد تومان بابت تبلیغ مؤسسه اعتباری غیرمجاز و با عنوان هدیه توسط احسان علیخانی فوری در شبکه های اجتماعی نشر پیدا کرد و واکنش های منفی فراوانی را به دنبال داشت. به دنبال آن احسان علیخانی سی تیر ماه 97 در برنامه حالا خورشید حضور یافت و دریافت 3 میلیارد تومان بابت تبلیغات 6 برنامه را پذیرفت.

بیشتر بدانید : کاش احسان علیخانی پاسخ این شبهات را هم در حالا خورشید میداد

اما او گفت این مبلغ را بعنوان تهیه کننده و برای تأمین هزینه تولید برنامه ها دریافت کرده که با توجه به بودجه سازمان صدا و سیما امری ناگزیر بوده است. حضور وی در برنامه حالا خورشید هم با حواشی همراه شد. عده ای از حضور وی در برنامه و پذیرفتن اینکه «ا – ع» اوست و توضیح مسئله دفاع کردند.

بیشتر بدانید : دریافت های میلیاردی دو مجری مشهور تلویزیون از موسسه ثامن الحجج

بیشتر بدانید : اسپانسر ماه عسل، متهم پرونده فساد اقتصادی!

بیوگرافی احسان علیخانی:

احسان علیخانی زاده پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد.

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل درسال های اخیر بوده اسـت. از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و دوست داشت این حرفه و هنر را دنبال کند.  اما با توجه به شرایط کاری و آینده مبهم هنرمندان به این هنر بعنوان شغل دوم نگاه کرده است.

در زمان دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان باشگاه پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی به علت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

او در دفتر یکی از فیلمسازان بعنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد گردید و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستندهای کوتاه مشغول شد.

 

بیشتر بدانید : حقوق مجریان تلویزیون! عادل فردوسی‌پور تا احسان علیخانی

بیشتر بدانید : کاش احسان علیخانی پاسخ این شبهات را هم در حالا خورشید میداد

بیشتر بدانید : متن پیش فرض برای لینک پیش فرض

بیشتر بدانید : متن پیش فرض برای لینک پیش فرض

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه ی شخصی ساسی/rasadeghtesadi.com