جاستین بیبر به آزار جنسی متهم شد! پای سلنا گومز را به ماجرا کشیده شد!
دو دختر مدعی شده‌اند در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی از سوی جاستین بیبر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند

جاستین بیبر Justin Bieber: در آن زمان با سلنا گومز بودم!

جاستین بیبر با انتشار چندین توییت و نشان دادن مدارکی، به اتهامات آزار جنسی که روز گذشته به او وارد شده، واکنش نشان داده و ضمن رد این اتهامات گفته است، در تاریخ ۹ مارس سال ۲۰۱۴ میلادی هرگز در محلی که ادعا شده در آن بوده، حضور نداشته است.

بیبر در این‌باره گفته است: "من معمولا به این موارد رسیدگی نمی‌کنم، چون در طول حرفه‌ام زیاد با چنین ادعاهایی مواجه شده‌ام؛ اما در این مورد بعد از مشورت با همسرم و تیمم تصمیم گرفتم که صحبت کنم. شایعه‌ها، شایعه هستند اما سوء استفاده جنسی چیزی نیست که من آن را دست کم بگیرم. من قصد داشتم، به سرعت واکنش نشان دهم اما به احترام قربانیان این موارد که روزانه با آن درگیر هستند؛ می‌خواستم قبل از اینکه حرفی بزنم حقایق را جمع آوری کنم.

طی ۲۴ ساعت گذشته، توییتی منتشر شده که من را درگیر یک داستان آزار و اذیت جنسی در ۹ مارس ۲۰۱۴ در آستین تگزاس و در هتل Four seasons کرده است. می‌خواهم به صراحت بگویم که هیچ حقیقتی در این داستان وجود ندارد. در حقیقت، نشان خواهم داد که هرگز در آن مکان حضور نداشته‌ام.

شخص مورد نظر اذعان داشته که من در آستین و در فستیوال SXSW جمعیت را غافلگیر کرده‌ام و در آنجا با دستیارم روی صحنه ظاهر شده و چند آهنگ خوانده‌ام. اما چیزی که این شخص نمی‌داند این است که من در آن برنامه با نامزد سابقم، سلنا گومز شرکت کرده بودم.

من این ماجرا را به صورت قانونی پیگیری خواهم کرد و اینکه، هر گونه ادعای آزار جنسی باید بسیار جدی گرفته شود و به همین دلیل واکنش من مورد نیاز بود."

به نقل از سیگاتک، جاستین بیبر در ادامه با منتشر کردن مدارک و خبرهایی مرتبط با آن زمان تاکید کرده است که در شب ۹ مارس با سلنا گومز بوده و هرگز در محل هتل Four seasons حضور نداشته است.

گفتنی است، روز گذشته دو دختر مدعی شده‌اند در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی از سوی جاستین بیبر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند. 

 

بیشتر بدانید : بیوگرافی جاستین بیبر: تمام زندگی و دیدگاه های وی + تصاویر

بیشتر بدانید : بیوگرافی و عکس های هایلی بالدوین نامزد جاستین بیبر: از انکار تا ابراز

بیشتر بدانید : واکنش تند اداره فرهنگ پکن به رفتارهای ناشایست جاستین بیبر

بیشتر بدانید : سلنا گومز ترانه ای را به یاد و عشق جاستین بیبر خواند! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: iranart.news