بازیگر مشهور ترک در سریال آقازاده + عکس
کیوانچ تاتلیتوغ سوپر استار اهل ترکیه که ایرانیان او را با بازی در سریال کوزی گونی می شناسند قرار است در سریال ایرانی آقازاده به تهیه کنندگی حامد عنقا ایفای نقش کند 

سوپراستار ترکیه در سریال آقازاده بازی می کند؛ کیوانچ تاتلیتوغ در ایران

ظاهرا عوامل سریال آقازاده تایید کرده اند که مشغول رایزنی با یک سوپراستار ترک برای حضور در این مجموعه هستند که قرار است بعد از قلب یخی به سینمای خانگی بیاید و طبق گمانه زنی ها او کسی نیست جز کیوانچ تاتلیتوگ ترک.

براساس شنیده ها بهرنگ توفیقی کارگردان سریال آقازاده در هفته گذشته برای رایزنی با این سوپراستار محبوب ترک راهی استانبول شده و مذاکرات اولیه در حال انجام است. همچنین گفته می شود بازیگر ایرانی به نمایندگی از سریال «آقازاده» مذاکراتی را برای پیوستن کیوانچ تاتلیتوگ با مدیر برنامه های او در ترکیه انجام داده است و به توافقات مالی اولیه دست پیدا کرده است.

کیوانچ تاتلیتوغ سوپراستار ترک
کیوانچ تاتلیتوغ سوپراستار ترک

حامد عنقا تهیه کننده این فیلم که نه این شایعات رد و نه تایید کرد در این باره گفت:

«در روزهای آینده اطلاع‌رسانی دقیق انجام خواهد شد و به زودی و در آستانه کلید زدن سریال اطلاعات تکمیلی را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.قطعا حضور یک ستاره مرد ترکیه‌ای در یک پروژه ایرانی به هماهنگی با مراجع قانونی نیازمند است و اگر بنا به چنین اتفاقی هم باشد پیش از طی کردن این مراحل نخواهد بود.»

کیوانچ تاتلیتوغ ترک با بازی در نقش مهند در سریال معروف عشق ممنوعه و کوزی در سریال کوزی گونی به شهرت زیادی در ایران و ترکیه دست پیدا کرد. این مدل اهل ترکیه در سال ۱۹۸۳ در ترکیه متولد شده و هم اکنون ۳۶ سال دارد. او چهار خواهر و برادر هم دارد و مادربزرگ پدری اش از مهاجران آلبانی در ترکیه بوده و ظاهر بور او نیز این مساله را تایید می کند.

کیوانچ تاتلیتوغ و همسرش
کیوانچ تاتلیتوغ و همسرش

کیوانچ پس از تکمیل دوره دبیرستان در آدانا همراه خانواده به استانبول مهاجرت کرد و در سال ۲۰۰۲ میلادی عنوان بهترین مدل مرد جهان را به دست آورد. او علاوه بر مدلینگ و بازیگری در زمینه دوبله نیز فعالیت می کند و به همراه برن سات (بازیگر نقش سمر در عشق ممنوعه) از صداپیشه های اسباب بازی ۳ بوده است. کیوانچ که با نام برد پیت خاورمیانه شناخته می شود در کشورهای عربی نیز بسیار محبوب است و بعضا در موزیک ویدیوهای عربی به ایفای نقش می پردازد.

کیوانچ از سال ۲۰۱۶ با باشاک دیزر هنرپیشه ۴۳ ساله اهل ترکیه ازدواج کرده است. 

 

بیشتر بدانید : از آقازاده تا پایتخت5 : سریال هایی "سپاه" حمایتشان کرد + عکس

بیشتر بدانید : ماجرای قتل میترا استاد در سریال "آقازاده"!! + عکس

بیشتر بدانید : چهره نیکی کریمی و امیر آقایی در یک قاب + عکس

بیشتر بدانید : بازیگر «کوزی گونی» در نقش «آقازاده» ایرانی!!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com