تیپ خانم های بازیگر در یک مهمانی جنجالی شد + عکس
در حالی فصل ششم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران زن کلید خورده که تِم خاص مسابقه شام ایرانی در فضای مجازی خبرساز شده است 

فریبا نادری، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی و شهره سلطانی در شام ایرانی

در حالی فصل ششم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران زن کلید خورده که تِم خاص مسابقه شام ایرانی در فضای مجازی خبرساز شده است.

بازیگران زن در شام ایرانی
بازیگران زن در شام ایرانی

فاطمه گودرزی، نسیم ادبی، فریبا نادری و شهره سلطانی بازیگران فصل جدید «شام ایرانی» هستند.

تم بچه مدرسه ای بازیگران در شام ایرانی
تم بچه مدرسه ای بازیگران در شام ایرانی

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:  

واکنش ها به تم بچه مدرسه ای بازیگران در شام ایرانی
واکنش ها به تم بچه مدرسه ای بازیگران در شام ایرانی

انتقاد به برنامه شام ایرانی
انتقاد به برنامه شام ایرانی

تم خاص شام ایرانی سوژه شد
تم خاص شام ایرانی سوژه شد

تاکنون چهار فصل به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران شناخته شده از جمله پوریا پورسرخ، سامان گوران، نیما شاهرخ‌شاهی، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی و نعیمه نظام‌دوست و همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده است.

زمان پخش شام ایرانی

«شام ایرانی» هر هفته پنجشنبه ساعت ۲۰ در وی او دی‌های فیلیمو و نماوا قابل تماشا است. فصل پنجم این مجموعه نیز با حضور علیرضا خمسه، امیرحسین صدیق، علی مسعودی (مشهدی) و میرطاهر مظلومی در حال پخش است و دو قسمت از آن باقی مانده است.

شام ایرانی نام مجموعه‌ای ویدئویی به کارگردانی بیژن بیرنگ و تولید سال ۱۳۹۰ است. قسمت اول این سریال ۱۱ بهمن ۹۰ منتشر شد. این برنامه در سال ۱۳۹۳ هر جمعه از شبکه نسیم پخش می‌شد. ساخت فصل‌های جدید مجموعه شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب از زمستان سال ۱۳۹۸ کلید خورد و پخش آن از ۲۹ اسفند همان سال هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی و توسط اپلیکیشن‌های فیلیمو و نماوا آغاز شد. این برنامه برای عرضه در رسانه خانگی ساخته شده ‌است و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم رقابت می‌کنند.

 

بیشتر بدانید : پوریا پورسرخ و بازیگر ترکیه ای در شام ایرانی + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir/golvani.ir