ماشین دی کاپریو و برد پیت زیر چکش حراج + عکس
اتومبیل معروف لئوناردو دی کاپریو و برد پیت در فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو به حراج گذاشته می‌شود 

حراج اتومبیل معروف برد پیت و دی ‌کاپریو در «روز و روزگاری در هالیوود»

به نقل از ایندی وایر، بخشی از رویداد یادگاری‌ها که توسط پراپ استور برگزار می‌شود، اتومبیل مربوط به دو شخصیت ریک دالتون با بازی لئوناردو دی کاپریو و کلیف بوث با بازی برد پیت است که در دو تاریخ ۲۶ و ۲۷ آگوست به حراج گذاشته می‌شود. این حراجی در لندن و لس آنجلس مستقر است و پیشنهاد‌ها برای خرید به صورت آنلاین ارائه می‌شوند.

ارزش کادیلاک زرد رنگ دیکاپریو در این فیلم سینمایی حدودا ۴۵ تا ۵۵ هزار دلار تخمین زده شده است و خودروی دیگری که متعلق به برد پیت بود نیز رقمی بین ۲۰ الی ۳۰ هزار دلار برای آن در نظر گرفته شده است. اتومبیل شخصیت دی کاپریو که همیشه توسط برد پیت رانده می‌شد، مدت زمان زیادی را در فیلم به خود اختصاص می‌داد. چندین اتومبیل دیگر نیز مربوط به دهه ۶۰ هالیوود در فیلم سینمایی کوئنتین تارانتینو استفاده شده بود.

اتومبیل برد پیت و دی کاپریو در فیلم روزی روزگاری هالیوود
اتومبیل برد پیت و دی کاپریو در فیلم روزی روزگاری هالیوود

در این حراجی، وسایل دیگری از فیلم‌های هالیوودی به حراجی گذاشته شده که شامل لباس مخصوص جان کندی در فیلم «توپ‌های فضایی» دستکش‌های سیلوستر استالونه در فیلم سینمایی «راکی»، کت و شلوار مایکل کورلئونه در فیلم سینمایی «پدر خوانده»، کلاه خلبانی تام کروز در فیلم سینمایی «تاپ گان»، دوربین آلفرد هیچکاک در فیلم «ورتیگو» و همچنین لباس‌های جنیفر لارنس در فیلم سینمایی «بازی‌های گرسنگی» می شود.

ماکت سفینه فضایی در فیلم سینمایی «بیگانه» گران‌ترین وسیله این حراجی است و قیمتی برابر با ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

در مجموع، این حراجی شامل ۸۵۰ آیتم می‌شود که قیمت‌های آن‌ از ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار است. این حراجی در سال ۱۹۹۸ توسط استیفان لین تاسیس شده است. 

 

بیشتر بدانید : از شعرهای یواشکی تا چند تار مو: عجیب ترین وسایل حراج شده هنرمندان مشهور

بیشتر بدانید : عینک جان لنون به حراج گذشته می شود + عکس و جزئیات

بیشتر بدانید : قیمت باورنکردنی کت هریسون فورد در «جنگ ستارگان» + عکس

بیشتر بدانید : حراج مبلمان عجیب مایکل جکسون! (+عکس)

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir