محمدرضا شجریان به خانه بازگشت + جزئیات
استاد آواز ایران دوشنبه ـ سوم شهریور ماه ـ از بیمارستان جم مرخص و به منزل منتقل شد 

 ادامه درمان استاد شجریان در خانه

حسن عباس پزشک درمان و از دوستان نزدیک محمدرضا شجریان هنرمندان پیشکسوت موسیقی، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترخیص این هنرمند از بیمارستان داد.

به گفته عباسی ادامه این هنرمند ظهر دوشنبه ۳ شهریور از بیمارستان مرخض شد و روند درمانی این هنرمند نیز در خانه ایشان ادامه دارد.

بیمارستان جم حدود ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه امروز با انتشار اطلاعیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود با تایید ترخیص محمدرضا شجریان، نوشت:

«در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، شرایط عمومی، قلبی، ریوی و تنفسی ایشان پایدار است و بعد از اتمام دوره نیازمند بستری در بیمارستان با حال عمومی قابل قبول جهت ادامه درمان زیر نظر پزشکان معالج به منزل ترخیص شدند.»

استاد شجریان از بیمارستان مرخص شد
استاد شجریان از بیمارستان مرخص شد

بیمارستان جم شنبه اول شهریور ماه با انتشار اطلاعیه شماره ۸ خود از انجام اقدامات لازم برای ترخیص استاد شجریان از مجموعه بیمارستان و انجام ادامه درمان در منزل خبر داده بود.

شجریان بهمن سال گذشته نیز به علت بروز مشکلات ریوی در بیمارستان جم بستری شد و بامداد روز جمعه دوم اسفند ۹۸ همایون شجریان فرزند او با انتشار تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدر از دوستداران او رفع نگرانی کرد.

محمدرضا شجریان پنجم فروردین امسال با حال عمومی مناسب از بیمارستان ترخیص شد و بر اساس اعلام هیات مدیره بیمارستان جم اقدامات درمانی او زیر نظر پزشکان معالج در خارج از بیمارستان انجام گرفت.

این خواننده در دور جدید تشدید بیماری خود به دلیل عفونت شدید و افت فشار از روز ۲۵ مرداد در بیمارستان جم و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود که حالا به دلیل بهبود شرایط عمومی ادامه روند درمانی او در منزل پیگیری خواهد شد.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir/صفحه ی اینستاگرام بیمارستان جم