بازیگر مشهور هندی دستگیر شد! + علت
ریها چاکرابورتی به جرم همکاری با مافیا، خرید و فروش مواد مخدر و دادن مواد به سوشانت سینگ دستگیر شد 

ریها چاکرابورتی و مافیای مواد مخدر!!

طبق تحقیقات سازمان مبارزه با مواد مخدر هند، ریها چاکرابورتی  از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ میلادی مواد مصرف می‌کرده و با مافیای مواد مخدر در ارتباط بوده است! این بازیگر هندی به جرم همکاری با مافیا، خرید و فروش مواد مخدر و دادن مواد به سوشانت سینگ دستگیر شد.

حمایت سلبریتی‌های هندی از ریها چاکرابورتی!

گفته می‌شود، بعد از دستگیری ریها تعدادی از سلبریتی‌های هندی با انتشار تصویری درخواست آزادی او را کرده‌اند! جالب است کاربران در فضای مجازی نوشته‌اند کسی به فکر ریها چاکرابورتی نیست و کسانی که از او حمایت کرده‌اند، ترس آن را دارند که ریها نام‌شان را جزء مافیا لو دهد؛ برای همین درخواست آزادی او را کرده‌اند.

اظهارات عجیب وکیل ریها چاکرابورتی

علاوه بر این‌ها، وکیل ریها چاکرابورتی در اعتراض به دستگیری او ذعان داشته است: “عجب عدالتی! شما یک دختر بی ‌پناه و بی ‌گناه را دستگیر کردید. جرم او این بود که عاشق یک معتاد روانی شده بود که زیر نظر ۵ روانپزشک تحت درمان بود. سوشانت در اتنها با مصرف داروهایی غیر‌قانونی و مواد به زندگی‌اش پایان داد (منظور از داروهای غیر‌قانونی، داروهایی است که خواهر سوشانت به او داده بود)”.

گفتنی است، این اظهارات خشم مردم هند را برانگیخته است!

گفته شده، ریها چاکرابورتی در بازجویی سعی بر آن داشته تا تمام تقصیرها را بر گردن سوشانت سینگ بیندازد که موفق به انجام این کار نشده است. همچنین، انکیتا لوکنده، پارتنر سابق سوشانت سینگ اذعان داشته است؛ سوشانت تا زمانی که با او در ارتباط بوده موادی مصرف نمی‌کرده است. 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cigatech.ir