وضعیت جسمانی مهران رجبی پس از ابتلا به کرونا از زبان خودش!
تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» که مهران رجبی چند روز قبل برای ایفای نقش در آن وارد زنجان شد،‌ درباره شرایط این بازیگر ضمن تأیید ابتلای او به کرونا تأکید کرد در حال حاضر وضعیت او وخیم نیست 

وضعیت جسمانی مهران رجبی وخیم نیست

یکی از رسانه‌ها خبری مبنی بر حال وخیم این بازیگر منتشر کرده است، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان طی گفت وگویی که با این هنرمند داشت صحت این خبر را پیگیری کرد.

مهران رجبی گفت:برخی از رسانه ها درباره وضعیت جسمی بنده اغراق کرده اند. من این روزها دچار کوفتگی، بدن درد و بی حالی هستم و باید دوره درمانم تمام شود.

در ادامه با مصطفی علمی‌فرد تهیه کننده سریال شهید شهریاری که مهران رجبی قرار است در آن بازی کند، گفت‌وگو داشتیم.

علمی فرد درباره وضعیت جسمی مهران رجبی گفت: مهران رجبی قرار است در سریال شهید شهریاری نقش شخصیت مش باقر پدر بزرگ شهید  را بازی کند.

وی ادامه داد: روزی که آقای رجبی به زنجان آمد تا در سریال بازی کند حال خوبی نداشت و دچار تب و لرز بود و ما او را به بیمارستان بردیم و با گرفتن تست متوجه شدیم که به کرونا مبتلا شده است.

وی افزود: امروز یکی از همکاران به ملاقات آقای رجبی رفتند وحالشان خوب است.

علمی فرد توضیح داد: برخی‌ رسانه اعلام کردند که مهران رجبی در سریال شهید شهریاری به کرونا مبتلا شده است در صورتی که  ایشان هنوز در سریال ما بازی نکرده اند، فرد مبتلا به کرونا ۱۴ روز به صورت ناقل است  و علائمی ندارد.

وی با اشاره به ابتلای رجبی به بیماری کرونا پیش از ورود به پروژه برخلاف برخی خبرها، بیان کرد: آقای رجبی چند روز پیش برای بازی در سریال «شهید شهریاری» وارد زنجان شد. با این حال قبل از اینکه جلوی دوربین برود در همان اولین روز که به زنجان رسید حالش نامساعد بود، ما همان روز او را به بیمارستان بردیم و حالا چندی روزی است که بستری است. ابتلای ایشان به کرونا خیلی شدید نیست و بنابر اعلام پزشکان در حدود ۴ تا ۵ درصد ریه‌های‌شان درگیر این ویروس شده است.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: وضعیت فعلی وی در گفتگو با پزشکان هم نشان می‌دهد چندان وخیم نیست اما به هر حال دوره نقاهت را سپری می‌کند.

علمی‌فرد در پایان اظهار کرد: امیدواریم حال آقای رجبی زودتر خوب شود تا بتوانیم از حضورش در سریال شهید شهریاری بهره ببریم. 

 

بیشتر بدانید : حال مهران رجبی خوب نیست! + توضیحات پزشک معالج

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com/yjc.ir