یارا شهیدی، بازیگر ایرانی آمریکایی در نقش "تینکربل" + عکس
یارا شهیدی، بازیگر ۲۰ ساله ایرانی-آمریکایی برای بازی در نقش تینکربل در لایو اکشن پیترپن با کمپانی دیزنی قرارداد بست 

 یارا شهیدی به لایو اکشن پیترپن پیوست

یارا شهیدی، بازیگر ایرانی آمریکایی به‌عنوان بازیگر نقش تینکربل در فیلم Peter Pan and Wendy انتخاب شده است.

طبق تازه‌ ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش تینکربل در فیلم Peter Pan and Wendy (پیتر پن و وندی) مشخص شده است. یارا شهیدی به جمع بازیگران فیلم لایو اکشن پیتر پن اضافه شده و قرار است نقش شخصیت تینکربل را بازی کند.

بازیگران لایو اکشن پیترپن

پیش از این در ماه تیر امسال مشخص شد که جود لا قرار است نقش کاپیتان هوک را در این فیلم بر عهده داشته باشد و علاوه‌ بر جود لا و شهیدی، اور اندرسون در نقش وندی و الکساندر مولانی در نقش پیتر پن، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Peter Pan and Wendy تایید و اعلام شده است. دیوید لاوری که پیش از این با دیزنی در سال ۲۰۱۶ برای کارگردانی فیلم Pete's Dragon (اژدهای پیت) همکاری کرده بود، وظیفه کارگردانی فیلم جدید پیتر پن را بر عهده دارد. 

یارا شهیدی و بازی در فیلم لایواکشن «پیتر پن و وندی»
یارا شهیدی و بازی در فیلم لایواکشن «پیتر پن و وندی»

علاوه‌بر کارگردانی، لاوری به توبی هالبروکس در نوشتن فیلمنامه فیلم Peter Pan and Wendy کمک می‌کند. این فیلم لایو اکشن قرار است براساس انیمیشن Peter Pan تولید و منتشر شود که این انیمیشن در سال ۱۹۵۳ تولید و منتشر شده بود. انیمیشن پیتر پن موفق شد بیش از ۸۷.۴ میلیون دلار در گیشه فروش کند. گفته می‌شود که دیزنی فیلم پیتر پن و وندی را به‌جای انتشار در سرویس استریم دیزنی پلاس، برای نمایش در سینماها در نظر گرفته است. بااین‌حال، در حال حاضر اطلاعاتی از زمان شروع تولید یا اکران فیلم Peter Pan منتشر نشده است.

یارا شهیدی بازیگر ایرانی آمریکایی

یارا شهیدی که یک بازیگر ایرانی آمریکایی است، طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم Imagine That (تصورش کن)، فیلم Butter (کره)، فیلم The Sun Is Also a Star (خورشید هم یک ستاره است)، سریال Black-ish و سریال Grown-ish شناخته شده است و همچنین شاهد حضور وی به‌عنوان صداپیشه در آثاری چون انیمیشن Smallfoot (پاکوچولو)، انیمیشن Fearless، انیمیشن Trollhunters (شکارچیان ترول) و انیمیشن 3Below (سه فراری) نیز بوده‌ایم.ست، کارگردانی این فیلم را دیوید لاوری برعهده دارد که پیش از این A Ghost Story را ساخته است و جود لاو در این فیلم نقش کاپیتان هوک را ایفا می‌کند.

 

بیشتر بدانید : بیوگرافی و عکس های یارا شهیدی بازیگر ایرانی-آمریکایی هالیوود

بیشتر بدانید : یارا شهیدی در هالیوود عاشق شد + عکس

بیشتر بدانید : عکس های یارا شهیدی بازیگر ایرانی آمریکایی در مراسم فرش قرمز یک سریال کره ای

بیشتر بدانید : یارا شهیدی کنار لیدی گاگا و چهره های مشهور در فرش قرمز SAG Awards 2019

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: zoomg.ir